Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 47

Emner: IngeK's færdige ting 2015

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du har sørma været flittig med pilen i dag, men det har jo også været vejr til det, nu kan vi så bare vente at se hvad du får ud af de korte.
    Glæder mig til vejledningen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Så bliver det ikke ret meget bedre i februar
    og Julemor

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    Jeg er helt vild med dine katte, hvor er de sjove. Gad vide om jeg kan have sådan nogen stående, med 4 katte i huset??
    Venlig hilsen BenteM

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af BenteM Se meddelelser
    Jeg er helt vild med dine katte, hvor er de sjove. Gad vide om jeg kan have sådan nogen stående, med 4 katte i huset??
    Det tror jeg du kan. Jeg har flere katte - og det er kun den ene kat, der har vist interesse for dem. Og nu hvor hakkeordenen er på plads er hun ligeglad med dem. Hun er i det hele taget ikke helt almindelig - hun ser også fjernsyn og prøver at fange dyr og fugle, der bevæger sig over skærmen.
    Jeg har præsenteret de andre katte for dørstopperkattene og de kunne ikke se noget spændende ved dem.

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    Det er altså sjovt med den kat ; ) Mine er 2 siamesere og 2 orientalere, de er ekstremt nysgerrige, kloge og har simpelthen næsen i alt. De knurrer ad postbudet. Men jeg vil prøve alligevel, for vi mangler altså et par gode dørstoppere. Lige nu bruger vi en gammel sko, og det er altså ikke så spændende at se på. Har du selv designet dem, eller er der et mønster?
    Venlig hilsen BenteM

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg har snuppet idéen her:
    http://weefolkart.com/content/cat-doorstop - der er også et mønster.
    Deres er lavet af filt - mine af benene af et par gamle fløjlsbukser og en rest hvidt isoli
    Indeni er der en plastikpose med sand og i hovedet lidt pladevat til at fylde dem helt ud.

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    Dejligt Inge, tak for det, det er en fin side. Jeg tror også jeg har et par gamle bukser der kan bruges, og nu fik jeg mønsteret printet ud. Glæder mig til at lave dem ; ) Tak for tipsene også
    Venlig hilsen BenteM

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af BenteM Se meddelelser
    Dejligt Inge, tak for det, det er en fin side. Jeg tror også jeg har et par gamle bukser der kan bruges, og nu fik jeg mønsteret printet ud. Glæder mig til at lave dem ; ) Tak for tipsene også
    Selv tak og god fornøjelse. Husk nu at vi vil se billeder

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Af de allersidste rester af stoffet til stuegardiner har jeg lavet fire gode bæreposer til indkøb eller opbevaring.
    Dem kan jeg ikke få for mange af og det er dejligt at få alle rester syet op
    DSC01722.jpg

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja og dem kan man ikke få for mange af Herligt du sådan har fået "ryddet" op
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •