De er altså rigtig flotte, hvor store er de?
![]() |
![]() |
|
De er altså rigtig flotte, hvor store er de?
ca 30 cm , jeg strikker til der er 91 masker på pinden og så går det den anden vej![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Der er gået klude i denmen de bliver solgt stille og roligt, 5 stk. er gået af sted og der er bestilling på 5 mere :)
IMG_7381.jpg IMG_7387.jpg
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Kludemor
Smarte og flotte klude
Det er da unikum klude du får lavet![]()
Så kommer der nogle flere klude og de har fået navn og skal nu sælges til fordel for varmestuestrikkernes garn indkøb..
IMG_7405.jpg Statestik
IMG_7406.jpg Døgnet opdelt i nat morgen dag og aften,begynd med den mørkeblå nat.
IMG_7407.jpgHavremark set fra jord højde med hvide skyer bag ved
IMG_7408.jpg Luftmadras på vand
IMG_7409.jpgMåneglimt ved mørk nat
IMG_7410.jpgEbbe hvor vandt trækker sig tilbage
IMG_7411.jpg Sol nedgang i Odsherred
Sidst redigeret af hundeuld : 17-09-2015 kl. 20:32
Jamen du er da fantastisk - og kludene også![]()
Jamen selvfølgelig skal klude da ha' navne
Alt strikker har en sjæl,
udsprunget af de tanker - der er tænkt,
mens der blev strikket, såååå
Tak for jeres ord, hvor er i søde.
Her er der så lige lidt mere
ebbelykke.jpg Solnedgang over havet ved Ebbelykke.
marker.jpg Efterårsmarker
Det er sjovt og inspirerende at følge med i dine klude
Det giver ligesom en anden dimension til vaske- og karklude når de får navne![]()