Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 56

Emner: Københavner depotet 2015

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Har du lyst til at gøre en indsat over længere tid

    har vi brug for et par eller flere gæve personer til varmestuestrik.dk Københavner depotet, så varmestuestrik kan forsætte på Diakonisestriftelsen på Frederiksberg



    Ca 9 gange om året har vi åben et par timer den sidste lørdag i måneden, i efter års måneden pakker vi til ansøgningerne. Har du overskud til mere, så kan vi bruge hjælp til at samle garn med mere ind. Oplæring vil finde sted over en længere periode



    Depotet har sommerferie lukket fra 1-6 til 29-8 2015

    Henvendelse

    Bente Vinding hundeuld@rokken.dk eller 599 32333
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    OBS der er åben den 30-5-15 fra kl 11 til 13

    Hundeuld og Haven vil være på depotet, vi glæder os til at sige Hej til jer alle.

    Næste åbningstid er 29-8-15 !!

    OBS derefter bliver der svingende åbnings tider, så hold øje med www.varmestuestrik.dk under KBH depotet og her på siden
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    KBH depotet er nu lavet om til et garn depot med indlevering af færdig strik som tages med op på hoved depotet.

    I dag og der er kommet ny depot bestyr som er min mand Jens eller Haven her på rokken.dk

    Depotet vil være åben hver 2 måned - næste gang 29-8-15 fra kl 11 til 13

    Der vil være mulighed for at læse om åbnings tider på www.varmestuestrik under København.

    Karen Holm er i dag startet som depot hjælper som i kan se på billederne her fra i dag, det er hende med det hvid sjal med palmen på..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    I går var vi Inge K - Kaj - Jens og jeg inde og få alt væk fra KBH depotet, så der nu kun er garn og det fylder alle reoler, så det er nemt at overse hvad der er af garner og dermed få lyst til måske at strikke noget andet man ikke lige havde tænkt over.

    Vi hilste på Døvepræst Liselotte Kjær og Forstanderinde for Diakonissen IMG_7053.jpg

    Tak for en dejlig dag der sluttede af ved at Lise Lotte Kjær og hendes mand inviterede på dejlig aftensmad.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har vi åben igen første gang i dette efterår fra kl 11 til 13 i er velkommen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der har da godt nok været gang i den i dag på KBH depotet, rigtig hyggeligt at møde jer alle sammen og ikke mindst TAK for alt det dejlige strik der kom ind, i har været flittige for bilen blev helt fyldt op både inden i og bagage rummet også.

    Her er lidt billeder fra i dag.IMG_7360.jpg IMG_7362-1000.jpg IMG_7365-1000.jpg IMG_7367-1000.jpg IMG_7369-1000.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi har i dag fået ny garncentral i Mørkhøj , det er Kirsten Bank Pilegårdsvej 2 B 2860 Gladsaxe tlf 2629 6403
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546

    Aflevering af færdigstrik???

    Jeg har en masse færdig strik, som jeg gerne vil af med..
    (Det skulle jo gerne gøre gavn, i stedet for at ligge og fylde )
    Har virkelig problemer med de der lørdage, da jeg jo arbejder i butik.
    Hvor kan jeg aflevere det henne??
    Har tidligere afleveret i Tåstrup, (var det hos flittigehænder???) med er der kommet noget tættere på Glostrup eller Hvidovre??
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Minda der kommer lige en PB
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    København depotet på Diakonissen opgang 8 4 sal er åben i morgen fra kl 11 til 13.. Vent venligst hvis vi ikke lige er der, vi kører rundt i KBH med ansøgninger.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •