Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: Hvad sker der hos dig i nytåret

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Hvad sker der hos dig i nytåret

    Har i nogle ting der bare skal være der og i ikke kan leve foruden.

    Vores kl 24 altid Rådhusklokken på TV + vi lytter til Vær velkommen med pigekoret og vi spiser en rejemad med kold hvidvin efter vi har set på fyrværkeriet.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Vi plejer at skåle i champagne og spise kransekage lige, når vi er gået ind i det nye år. Vi skal ikke lave noget med fyrværkeri, men vi går nok udenfor, som vi plejer og ser på andres fyrværkeri (næsten hele horizonten rundt). Det plejer at være flot at se på.

    Vi har vist ikke helt bestemt os til, hvad vi skal have at spise.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Nytårsaftensformiddag fyres op under æbleskivejernet og familie og venner er velkomne til et krus kaffe. Om eftermiddagen kommer modelflyveklubben så og flyver året ud, hvis vejret er til det, og får også kaffe og rester af æbleskiver og småkager
    og Julemor

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi vil da også gerne hører om din nytårs aften.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Vi havde besøg af yngstesøn og svigerdatter og deres hund, som ikke bryder sig om høje brag
    Vi bor tilpas langt væk fra det meste og med radioen tændt, blev lydene 'kamufleret' så den fik en rolig aften.
    Efter aftensmaden spillede vi pakkespil. Vi spillede ludo og når man landede på en stjerne eller en globus måtte man tage en pakke - af bunken og da den var tom måtte man tage fra hinanden. Det var meget sjovt - vi fik grinet igennem.
    Til midnat var vi ude og nyde synet af alle raketterne. I vores by bliver der samlet ind til en gang festfyrværkeri nytårsaften og det løb af stablen kl. 0.20. Det kunne ses viden om og var superflot.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ej det var da en god ide, byens fyrværk.. så kan man beholde luffer på og bare nyde det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Siden den 31. december 2007 har vi startet dagen med at fejre vores søn Lucas' fødselsdag - så vi både fødselsdagshygger og nytårs hygger den dag.
    Når vi når frem til aften så er det nok som en hel del andre at vi ser Dronningens Nytårstale - mens børnene har været helt små har vi fyret lidt af når det var blevet mørkt og efter aftensmaden - så 90 års fødselsdagen i tv - og efter vi har hørt klokkerne fra Rådhuspladsen og sagt godt nytår - ja så har vi sendt et par raketter i luften - jeg har så godt kunnet lide at se lidt i tv bagefter så sådan bliver det nok også i år - vi plejer bare at være os selv herhjemme
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Trur vi blir hjemme.Jeg er i Korona faresonen.Liten småfeit røykende diabetiker med høyt blodtrykk. Derfor trives jeg best hjemme i denne tiden.Men kunne tenkt meg å vært hos datteren våres med familien hennes på Hell.Elsker raketter.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Vi skal være sammen med et vennepar med to børn og en hund - efter at vi alle (med undtagelse af hunden ) er blevet coronatestet og forhåbentlig har fået et negativt svar.
    Det foregår her hos os og igen i år skal vi se 'byens fyrværkeri'. Hunden har ikke oplevet et nytår endnu så det er spændende hvordan den tager det.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Vi skal bare hygge os lidt her, min søster og jeg. Med lidt god mad når majestæten er færdig med sin nytårstale. Og så skåler vi i champagne (mouserende jordbær, tror jeg det bliver igen i år - den smager godt) og spiser lidt kransekage. Hvis det ikke øser ned eller er tåget går vi nok en tur udenfor og ser på fyrværkeri. Når det har været måneklart har vi kunnet gå op til postkassen (80 meter) uden brug af en lygte. Det kan være vi ser lidt tv. Især 90 års fødselsdagen elsker vi at se.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •