Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: trykfødder til en Husqarna viking opal 690 Q

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    trykfødder til en Husqarna viking opal 690 Q

    er der nogen som kan fortælle mig hvad forskellen er på de her 2 trykfødder, jeg synes de ser ud til at kunne det samme.
    Jeg har fået sådan en trådfører
    a21d8705-8a89-45cd-8d85-3057f26556e3.jpg og til den skal jeg så finde en trykfod og det er her jeg kommer i tvivl hvilken en jeg skal vælge.

    7922b300-b434-45aa-9535-1ffb24888dda.jpg
    Brodér eller sy garn og smalle lidser og pyntebånd fast på tøj, gaveartikler og håndarbejder som dekoration. Brug evt. mellemlæg. Ligesøm, stinglængde 2,5 eller zigzag-sting, stinglængde 2-4, stingbredde så bred som pyntebåndet eller garnet (eller brug dekorationssøm).

    73cca9a3-0716-4e80-a6a7-9585f0000324.jpg
    Brodér eller sy garn og smalle lidser og pyntebånd fast på tøj, gaveartikler og håndarbejder som dekoration. Zigzag sting, stinglængde 1,5, stingbredde så bred som pyntebåndet eller garnet. Sæt snoretrykfoden på.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Ser det ikke ud til at den første kan tage bånd i en vis bredde mens den nederste kun har plads til en (kraftig) tråd.
    Jeg tror du kan se dem og få en fornuftig forklaring hvis du går ind til symaskinemanden i Danmarksgade. Dér har jeg købt min Husqarna viking men jeg kender ikke de dér trykfødder.

  3. #3
    anni jensen Gæst
    Spørg Lise Juncker.

    Hun underviser i Husqvarnas symaskiner. Hendes telf. nr. se under Kbh.depotet.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264
    kommer Lise ikke på rokken? så kan hun jo se hvad det er jeg taler om, vores symaskineforretning havde ikke trykfødderne, men min elastiktrykfod kan godt bruges til et smal bånd.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Lise hedder LJ herinde, vi må få hende overtalt til at skrive herinde, det gør jo ikke ondt :)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    anni jensen Gæst
    Jeg ønsker dig god fornøjelse - phy´ha - jeg har prøvet!!!!!!! hi hi - men hun er god til så meget andet.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •