Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Julehygge 20-12-14

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Julehygge 20-12-14

    Bedste og Elias 20 dec_400_150.jpg

    Var i ude og fælde juletræ i går Elias, eller regnede det for meget Elias ! Vi kom ikke af sted der var kun mig der syntes det ville være sjovt at fælde juletræ i regnvejr ØV og tænk hvis nu alle juletræerne er væk når vi skal derud i morgen hvad gør vi så ? Bedste smilte indvendig, træ var der nok af ;men sagde til Elias lad os gå på Nettet for at se om vi kan finde noget der kan bruges som juletræ, så computeren frem og i gang med at søge.

    Se her hvad vi fandt :

    Den bedste jul er altid den kreative og miljøvenlige type. DIY-creative-christmas-tree-6.jpg Der er mange interessante ideer derude, der erstatter denne gamle vane . juletræer vinder mere indpas i folk verden over . Og det er kun fantasien , der begrænser , hvor fantastisk du vil have din jul til at se og føle . du kan bruge ting fra dit eget hjem som puder, æg pap , kufferter eller endda bøger .

    Se mange flere modeller her

    Hvad med at lave et kartoffel juletræ var det noget 20091005_2337_be.jpg Elias

    Det her juletræ juletræ ecuador 1.jpgder er lavet af klemmer er da meget sjovt og hurtig at lave. Skulle vi gå i gang med det.

    Tegning Annesofie
    Tekst : Hundeuld
    Sidst redigeret af hundeuld : 19-12-2014 kl. 23:15
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •