Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Julehygge 17-12-14

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Julehygge 17-12-14

    Bedste og Elias 17 dec_400_150.jpg



    Bedste sov til middag da Elias kom efter skolen så han gik stille hen til kommoden og trak den øverste skuffe ud ,ååå den gik tungt, så han hentede en stol, så gik det letter da han var kommet op i højden, hvad er der i den her skuffe siden den er tung, tænkte Elias imens han satte skuffen på en stol, det må være kassen i hjørnet der er noget tungt i og ganske rigtig den var fuld af glatte sten, hvad skal de bruges til ?? Nu var Bedste vågnet af sin middags lur og straks råbte Elias til hende hvad har mor lavet med de her sten ? Din mor malede på stenen og lavede en jule krybe prøv at se tegningen i låget til kassen stenmaling_jul.jpg og jeg kan fortælle dig den krybe din mor lavede til sin Bedste din oldemor var fremme i mange år.

    Her kan vi se hvordan de gør rundt omkring og se nu her 1figurer_300.jpg de er da også sjove og her er der missekatte.. Bedste skal vi ikke gå ned til strand nu du har sovet til middag for at finde sten, jo lad os det Elias.


    Tegning: Annesofie
    Tekst: hundeuld
    Sidst redigeret af hundeuld : 17-12-2014 kl. 09:12
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Solen skinner heroppe lige nu; måske var det en ide at få lidt frisk luft ved havet. hmm
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Man kan tydeligt se hjemme hos mig, både ude og inde, at jeg må have et par sten med hjem når jeg er på stranden.
    Ingen af dem er dog malede.
    Jeg har også svært ved at lade godt forvaskede og slidte grene ligge. De kunne jo lige bruges til......

    I denne tid, har jeg det ligesom ungerne, når de ikke når at komme af nattøjet og få morgenmad før julekalenderen skal åbnes.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Ja, den er hyggelig og spændende den her julekalender. I dag fik jeg lige en ide til strandturen med børnebørnene til foråret

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    08 Aug 2013
    Geografisk sted
    7790 Thyholm
    Indlæg
    611
    Meget smuk kryppe,
    og en sjov stenfamilie.
    Kastanier i den ene lomme,
    og smukke sten i den anden
    - så er der ligevægt.
    Vi havde besøg af solen i går,
    endda et par gange,
    mellem haglbygerne.
    Nyd soldagen,
    Reste-Pia

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •