Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: studenterhue i perler

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    skive
    Indlæg
    132

    studenterhue i perler

    jeg har med en ældre dame og gøre der syr perler , hun vil gerne lave små studenter huer ,
    er der nogen der kan hjælpe mig med en opskrift dertil,
    hun har prøvet at sy efter en slags alpehue og så bare syet blå perler ind , men jeg synes lige som der mangler et eller andet ,.
    så jeg håber at en af jer sy piger kan hjælpe
    hilsen
    Tella

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Jeg er tilfældigvis stødt på min opskrift i formiddags, så send mig en pb.
    Knus Rita

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Jeg har også en enkelt opskrift hvis Ritas ikke er nok - det kan selvfølgelig også være at det er den samme jeg har.

    Der var desuden en der gerne ville have bestilt 45 styk ved mig i sidste uge, men da de skulle være færdige til den 26. og selv har eksamener indtil da, måtte jeg desværre sige nej
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Det var da ærgerligt. Kunne du ikke have sendt bestillingen videre til mig, så skulle jeg da se, hvad jeg kunne gøre, men det kunne du selvfølgelig ikke vide.
    Knus Rita

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Rita> Ja, dum som jeg er - så var det selvfølgelig først da jeg skrev det forrige indlæg at jeg kom til at tænke på at der kunne have været en fra Rokken der måske havde kunnet hjælpe

    Jeg er vist ret optaget af de eksamener for tiden - så min hjerne kommer ikke så meget videre end der omkring...
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Det er helt ok. Jeg kunne også blive stresset af en sådan ordre, men jeg har en god veninde der altid er der til at hjælpe hvis det kniber.
    Knus Rita

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    skive
    Indlæg
    132
    tak til alle jeg har fået en opskrift og leveret den videre til den ældre dame der skulle lave nogle
    hilsen
    Tella

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •