Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: FO byen giver en hånd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    FO byen giver en hånd

    Fo Byen via Lona og Palle med foto + flere vil hjælpe med at få samlet garn ind til varmestuestrikkerne i Øst Jylland ved at hænge sedler op over alt i deres huse og de har sat denne festlige kurv op til indsamlet garn, som i kan se der er allerede kommet noget i den.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Prøv lige at se her hvor meget der er kommet ind DSC_1059.jpg herligt med garn der nu kommer op på depotet TAK giverne og hjælperne.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    08 Aug 2013
    Geografisk sted
    7790 Thyholm
    Indlæg
    611
    Hvor er det dejligt.
    Godt alt det garn -
    nu ikke skal ligge og kede sig mere.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Se se der sker noget igen i Aarhus

    Kære begge Benter og Anna igen


    Se nu bare her, nu kom vi også i Aarhus Onsdag – Bente-Hundeuld, Aarhus Onsdag bliver omdelt i hele stor-Aarhus.

    At det virker, kan vi jo ikke tvivle på, der er allerede igen tre store poser i kassen dernede.

    En af poserne har en rigtig sød historie med sig:

    Palle underviser i lokaler på den anden side af gården. Der var hængt en bærepose på dørhåndtaget, den var der i et par dage. Folk måtte tage den af for at komme ind og ud af døren. Men de satte den allesammen pænt på plads igen.

    Palle tænkte, at han da heller måtte undersøge, hvad det var. Han åbnede forsigtigt posen, selvom han vist egentlig ikke rigtigt syntes, han havde ret til det. Ud trak han et halstørklæde … men nedenunder lå der garnrester. Nåååå, tænkte han, så skal det jo over i kassen på kontoret. Og da han så så nærmere efter, lå vedlagte avis-notits også i posen.

    Nogen ville være sikre på, at posen kom de rigtige sted hen J

    Venlig hilsen
    Lona Sørensen
    Vedhæftede filer Vedhæftede filer
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    En artikel om vores varmestuestrik fra FO-strik-artikel.pdf et af FO's blade, det er udgivet engang i 2015, men vi har fået det op på depotet for nylig.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det er flot, at der er en sød person i Århus, som har givet os nogle garnrester.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •