Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Det bobler ind i mig

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Det bobler ind i mig

    Ja jeg føler det bobler inde i mig over alt det positive der foregår omkring varmestuestrik lige nu .

    FO byen i Aarhus er gået aktiv ind for at hjælpe med at samle garn ind til varmestuestrikkerne DSC_0972.jpg her er den flotte indsamlings kasse der er sat op og der er allerede garn i den som Lona sætter op på depotet.

    Så fik mkp banner rodet til at kører igen .

    Farvelade opskriften er nu over sat til tysk af Maria og Ivan vores grafikker har sat den op og nu er den til endelig korrektur læsning, så bliver den sat til salg, så håber jeg der er en der vil oversætte den til engelsk, så varmestuestrikkerne kan få glæde af beløbene der kommer ind.

    Så kom der en mail at varmestuestrikkerne har fået 5000.- fra Bistrup kirkes genbrugs forretning Bøjlestangen

    Så en mail Nu var der mulighed for at depot i Køge

    I dag kom der så en opringning at der var fundet et andet depot til os i Aalborg, der er fugt på det vi har nu, så nu skal der flyttes.

    og til sidste har vi mødt tovstøtte Steenbjerg fra Bornholm i dag i Herlev hvor hun tog varmestuestrik med til Fabriksvejen i Rønne og når hun aflever det, så har hun en journalist med der vil skrive om varmestuestrik.

    Å bare hver dag var sådan
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Dejligt at høre at der også blæser medvind

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Dejligt at høre at der også blæser medvind
    Ja, medvind gider vi søreme godt, godt at høre, Hundeuld, det er da til at blive glad af
    Venlig hilsen BenteM

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Mere at glæde sig over Bubbihund har tilbudt at oversætte farvelade ponchoen til engelsk hvor bliver man bare glad for sådan en PB stort TAK
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Så supergodt at Bubbihund vil det.

    Hatten a'
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det lyder godt med alt det nye i varmestuestrik og kigkassen.

    Sikke en overraskelse, at vi skal have et nyt depot i Aalborg. Så er det nok derfor, at der ikke har været meget åbent på det sidste. Måske gemmer jeg mine færdige ting til det nye depot. Så kan jeg nå at lægge endnu mere i posen.

    Godt Bubbihund kan oversætte den til engelsk. Jeg kender ikke alle de strikkeudtryk, der er på engelsk (fagsprog, kan man vel kalde det).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Nøj hvor lyder det bare dejligt
    Fedt at se og høre at der rundt omkring i landet er mange der støtter op om en god sag
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  8. #8
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Sikke en masse rare ting

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •