Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 22

Emner: Problemer med at få Rokken til at fungere hos mig

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198

    Problemer med at få Rokken til at fungere hos mig

    Jeg kan ikke rigtig overskue, hvor jeg skal lede efter svarene, men jeg synes ikke Rokken fungerer så godt hos mig?
    Kan nogen hjælpe?

    1. Jeg får en "invalid omdirigerings url rude" når jeg logger ind. Kommer så endeligt ind, hvis jeg går op og klikker på enten "Forside" eller et andet af de øverste ikoner

    2. Jeg bliver smidt af efter meget kort tid, hvis jeg er i gang med at skrive, enten et indlæg, eller en PB eller en email, så jeg er nødt til at kopiere det jeg har skrevet, inden jeg sender, fordi, når jeg så sender, går den ikke igennem, fordi jeg er smidt af i mellemtiden. Må så logge ind igen, kopiere over og sende i en fart.

    3. Jeg kan ikke se i min mailboks, om den besked jeg lige har sendt, faktisk også er blevet sendt. Jeg får intet resultat, når jeg efterfølgende går i "sendte meddelelser" for at tjekke, så jeg sender 2-3 gange til folk og ved stadig ikke, om de så får beskeden 3 gange eller hvordan?

    4. Senest er der sket det, at når jeg skal poste en meddelelse, så bliver jeg for det første smidt af, men når jeg så logger ind igen, får jeg en blank side.

    Er det kun hos mig, det fungerer sådan? Eller bruger jeg det hele forkert?
    Venlig hilsen BenteM

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Førhen var der altid problemer med skiftet fra sommertid. Her skulle man bare slette sine cookies, og så var problemet som regel løst. Men ved ikke om det stadig er et problem efter den seneste opdatering af Rokken.

    Men prøv at give det et forsøg, for som regel kan de fleste problemer løses ved at slette sine cookies, midlertidige internetfiler mm - med andre ord; En lille oprydning
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    Mange tak Bubbihund, det er altid et forsøg værd. Jeg har slettet cookies og andre overflødige filer nu. Jeg har en ret ny og ellers meget velfungerende computer, den er sat til at defragmentere og optimere automatisk en gang om ugen. Jeg har genstartet også, men det har desværre ikke ændret noget på Rokkens brugerflade hos mig.

    Men måske er der stadig gang i nogle løbende tilretninger hos webmaster? Det tager jo tid at få sådan et program til at køre godt.
    Venlig hilsen BenteM

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Her er der ingen prob. så det har nok ikke noget med webmasters tilretninger at gøre.
    Har ikke prob. hverken på pc eller iPad.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Efter det jeg kan få ud af det, så skal du i gang med at sætte fluer du bliver smidt af der skal du når du loge ind husk at sætte fluen i HUSK mig tror faktisk det vil hjælpe på det hele ellers skriv igen .
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg plejer ikke at logge af. Altså er jeg på, når jeg kommer ind igen og skal ikke logge ind.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2009
    Geografisk sted
    Haslev
    Indlæg
    160
    Jeg har også problemer. Jeg skal logge ind 2 gange for at få adgang uanset om jeg sætter kryds eller ej. Dog er jeg nu begyndt at gå direkte til dagens indlæg uden at logge ind først, så får jeg at vide at jeg ikke har adgang, og så logger jeg ind.
    Dette er 2. gang, jeg skrive denne besked, fordi jeg blev smidt af midt i beskeden, da jeg ville vælge en smiley. (Nu tør jeg ikke - her skulle så være en der fniser)

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg har givet mkp besked, håber han kan finde problemet.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.475
    Jeg har ingen problemer med at logge ind.

  10. #10
    anni jensen Gæst
    Jeg har heller ikke nogen problemer med at logge ind.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •