Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Køge depot 2015

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Køge depot 2015

    Jeg kan oplyse jer i Køge området at der nu er et meget godt lys forude ang. et nyt depot i Køge skal ned og kigge på det.


    HURRA
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Sådan flere rum at vælge imellem .........det har vi ikke oplevet før , så vil valgte lige inden for porten se billederne

    Depotet bliver bestyret af Siff og Spiky og der bliver åbningsdag den 3 lørdag i måneden og første gang bliver i februar 2015, adressen er Torvet 1 ,man kan komme ind fra torvet og banegården er lige bagved bygningen, så det er nemt at komme til. i har noget at glæde jer til, der er dejligt varmt og toiletter .

    Men mere senere når vi går i gang med at bygge op

    TAK til Siff og Spiky fordi i mødte frem i dag og i sagde ja til at være depot bestyr. og ikke mindst TAK til Køge kommune for den dejlige modtagelse.

    billede 1: Indgang fra toget
    Billede 2: Nedgangen til kælderen hvor vi bor fra venstre Spiky - Siff og hundeuld og haven bag digi.
    billede 3: drej til højre ved porten og helt hen til muren der er nedgangen.
    Billede 4 og 5 : porten fra torvet.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så blev der sat på plads på Køge depotet i dag, i hvert tilfælde det indledende, så kan der jo altid flyttes om

    Et par billeder fra Havens digi

    Spiky står på hoved for en god sag - Haven og Siff tog ud og købte flyttekasserne imens gik Aase - Spiky og jeg i gang med at sortere garn. Der er andre der bruger rummet også, jeg tror det er natteravnene til at få varmen i på deres ture rundt i byen om natten.

    Nu kan vi så glæde os til på lørdag kl 11, hvor Spiky og Siff slår dørene op for os alle.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    02 Jul 2008
    Geografisk sted
    Ejby, 4623 Lille Skensved
    Indlæg
    45
    Så er der billeder fra vores åbningsdag. Det var en god dag med mange besøgende. Desværre er kvaliteten af billederne ikke så god, ved ikke om det er lyset, min IPad eller bare mig der ikke virkede den dag

    409.jpg418.jpg424.jpg415.jpg2829.jpg2823.jpg

    Næste åbningsdag er lørdag den 14. marts fra kl. 11 til 12.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har vi fået omtale ang. varmestuestrikkerne er kommet til Køge her
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •