Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 2345678910 SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 96

Emner: Depot i Bramminge 2015 + 16 *strikkeklub på lørdag*

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Så er det på lørdag den 7 Maj at Bramming Depot er åbent fra kl. 13 - 15.



    Jeg glæder mig til at hilse på alle som har lyst til at komme forbi og nørkle sammen med andre varmestuestrikkere
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Sidste åbningsdag inden sommerferien

    Sidste åbningsdag i Bramming Depot inden sommerferien er lørdag den 4. Juni fra 13.00 - 15.00

    Glæder mig til at nørkle og hyggesnakke med andre varmestuestrikkere som har lyst til at kigge forbi og der bliver også en

    Der er sommerferielukket i Juli og August måned men skulle du stå med akut garnmangel så prøv at send en sms på mobilen så ser vi om vi kan finde ud af noget

    Første åbningsdag efter sommerferien er lørdag den 3. September fra 13.00 - 15.00.
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af LIAC Se meddelelser
    Sidste åbningsdag i Bramming Depot inden sommerferien er lørdag den 4. Juni fra 13.00 - 15.00

    Glæder mig til at nørkle og hyggesnakke med andre varmestuestrikkere som har lyst til at kigge forbi og der bliver også en

    Der er sommerferielukket i Juli og August måned men skulle du stå med akut garnmangel så prøv at send en sms på mobilen så ser vi om vi kan finde ud af noget

    Første åbningsdag efter sommerferien er lørdag den 3. September fra 13.00 - 15.00.
    Husk det er i morgen - hvis I har lyst til at kigge forbi
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag lørdag den 4. juni i Bramming Depot i Vindrosen Husets lokaler - Ester og Carl fortalte om deres gode oplevelser ved deres Guldbryllupsfest - dejligt at de havde haft en dejlig dag og skøn fest - vi drak mere vand end the og kaffe denne dag - det var nemlig rigtig varmt - men det er jo skønt at sommeren er kommet

    Jeg modtog også færdigstrik fra Christine, Kirsten A, Gudrun L, Ester og Carl - det er altid dejligt at modtage færdigstrik på depotet for så kan jeg glæde mig over og tænke på at det vil komme til at lune de socialt udsatte når vi skal til at udlevere færdigstrik inden vinteren sætter ind - og jo mere jeg modtager jo flere får glæde af det så det er bare så godt - Rigtig mange tak for jeres indsats alle sammen
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Nyt i Bramming Depot

    Den 2. juni var jeg på Bramming Depot og opdagede at der desværre var begyndt at komme fugt og mug i depot rummet i kælderen, så jeg kontaktede Vindrosen-Huset og de fik hurtigt taget kontakt til Esbjerg Kommune som igen reagerede hurtigt så vi kunne få et nyt lokale allerede i dag den 13. juni.

    Jeg havde aftalt at mødes med Andy i Vindrosen Huset i Bramming kl. 9.00

    20160609_110107.jpg 20160609_110119.jpg 20160609_110135.jpg 20160609_110147.jpg

    Med mig havde jeg en rigtig god hjælp i min mand Heins og så havde vi lille Isabella med som legede og spiste sin formiddagsmad mens vi arbejdede

    Vi ankom til Vindrosen Huset klokken 8.30 hvor Heins gik i gang med at bære bordplader og andre ting op i stueetagen - da Andy så kom viste han os lige lokalet og viste hvor vi kunne sætte de ting vi ikke ville bruge fra lokalet og så kunne vi ellers bare gå i gang...

    Vi fordelte arbejdet således at Heins slæbte kasser og sække og bordplader op på 1. sal imens jeg gik i gang med at støvsuge gulvet og spindelvævene fra loftområdet.
    Bagefter vaskede jeg skabenes hylder af og så kunne jeg gå i gang med at sætte kasser på plads inde i det nye depot rum.
    Så sluttede Heins af med at sætte låsen på depot døren og så var vi færdige og så tog vi hjemaf igen

    20160613_122815.jpg 20160613_122826.jpg 20160613_122838.jpg

    Vi er begge to meget overrasket over at alt kom i orden og vi kunne køre derfra ca. kl. 13.00
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Jeg nåede endda også at hænge lidt pynt på væggen
    20160613_122946.jpg

    og tømte også lige vaskemaskinen inden vi kørte

    Glæder mig til at tage imod jer alle i det nye depot rum efter sommerferien
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    Hvor er det dejligt at i fik nyt så hurtigt. Tillykke til jer.

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nej hvor er i hurtige og flot i kunne flytte bordet og hjertelig tillykke med det nye depot, kommer snart forbi og ser det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Mange tusinde tak Marion - ja det er bare dejligt

    Mange tusinde tak hundeuld - ja det var dejligt det kunne flyttes - Hvis du snart kommer forbi så må du endelig sige til så vil jeg da meget gerne være med og vise dig det hele
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.475
    Tillykke med det nye depotrum, hvor ser det godt ud.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •