Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 96

Emner: Depot i Bramminge 2015 + 16 *strikkeklub på lørdag*

  1. #11
    mosehuset Gæst
    Det er dejligt at det er på plads i Køge. Nu er det da også ved at være på tide, at der snart melder sig nogen fra Bramming-området. Det er jo en meget hyggelig beskæftigelse at være depot bestyr, man ser alt det dejlige garn og færdigstrik der kommer ind, og så også glæden ved at få det afleveret til brugerne, de bliver altid så glade, det er en god løn at få, så kom endelig frit frem.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er der indkøbt for 5000.- strømpegarn til Bramming depotet, det kommer derover når vi starter op.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    mosehuset Gæst
    Det er dejligt at der er noget at starte med. Så skal vi bare lige ha' noget til at passe det. Jeg forstår ikke at der ikke er nogen der har lyst til det, det er så hyggeligå at gå rundt blandt garn og færdigstrik.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg hiver lige den her frem igen hvis der er nogen der vil stå for det.

    Der er flere der har meldt de gerne vil være med til at få depotet op og stå, altså rengøring og indrette depotet.

    Vi planlægger og holde et landsmøde for rokker og varmestuestrikker sent i foråret der.
    Vi skal have en undervisnings dag for tovholder - depot bestyr og støtter ang. den nye hjemmeside der kommer på www.varmestuestrik.dk
    I det hele taget vil det være et sted vi kan bruge og spare en masse penge til leje af lokaler, der er gode parkerings forhold, tæt ved jernbanen og huset er yderst handicap venlig.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    mosehuset Gæst
    Ja Bente, det er et rigtig godt sted, det bliver vi rigtig glade for. Der er jo alt hvad man kan ønske sig, dejlig store og lyse lokaler som vi frit kan bruge, fri internet, handicaptoilet og tog og bus på den anden side af gaden og der er også en hel del plads til parkering lige ved døren, og så det flotte navn " Vindrosen "

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Tillykke med det fine depot i Bramminge. Det ligner en gammel stationsbygning.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #17
    mosehuset Gæst
    Så er stillingerne som depot bestyre i Vindrosen besat. Det har taget lidt tid, men nu er de fundet. Navnene vil blive offentlig gjort når de sidste ting er på plads. Vi regner med at åbne en gang i løbet af foråret.

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er det dejligt at det kom på plads, godt arbejde mosehuset
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er der kommet navne på depot bestyrende i Bramming
    Anni fra Esbjerggarn tager hoved ansvaret og Maibritt og Eva bliver også en stor del af det.

    Vi regner med at begynde at sætte depotet op i april og håber på en hyggedag med rokkerne og varmestuestrikkerne en gang i maj.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Dejligt der er styr på det
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

Side 2 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •