Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 96

Emner: Depot i Bramminge 2015 + 16 *strikkeklub på lørdag*

  1. #81
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Depotarbejde

    I dag har jeg været på depotet i Bramming og lavet lidt arbejde med to små gode hjælpere...

    Vi skal nemlig have skiftet kasserne ud som vi har lånt og nu hvor jeg har kørt de nye kasser til Bramming så har jeg været lidt i gang.

    Mine to små piger Julie og Isabella hjalp med at samle alle de garnnøgler op som hoppede ved siden af kasserne når jeg vendte dem på hovedet, så det gik som en leg og vi hyggede os - de fandt også på at lege hule bagved de gamle kasser som jeg efterhånden fik tømt, så de fik hygget sig mens jeg fik noget arbejde fra hånden

    Jeg nåede at blive færdig med den ene side - mangler stadigvæk den side hvor der er færdigstrik, men det skal nok komme.

    Her er billede af min ene hjælper og det færdige resultat for i dag så nu er det tid til

    20170225_122104.jpg 20170225_131720.jpg
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #82
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    I dag har jeg været på depotet og arbejde - jeg har ikke fået taget nogen billeder denne gang så derfor må I nøjes med de indre billeder udfra mine beskrivelser

    Jeg var blevet kontaktet af en ny varmestuestrikker som gerne vil være med til at gøre en forskel for de hjemløse sammen med alle os andre så da jeg alligevel skulle til depotet så kørte jeg lige forbi hende med garn så hun kan komme i gang med at strikke - vi vil derfor byde rigtig hjertelig velkommen til Inger Marie som vil være med i vores Strikkeklub Bramming fra Maj måned

    På depotet fik jeg lagt det sidste færdigstrik fra de gamle kasser og det medbragte færdigstrik ned i de nye kasser. Så nu står de fint ind til væggen.

    Rigtig god dag til jer alle
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  3. #83
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Glæder os til at se det den 1-4 :)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #84
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    I går var jeg på depotet igen for at lave det sidste arbejde med udskiftningen af de gamle til nye kasser.

    20170317_093731.jpg 20170317_093745.jpg

    Alle disse kasser skulle flyttes ud af lokalet og tilbage hvor vi havde fået lov til at låne dem fra.
    Jeg gik derfor i gang med at løfte 2 kasser ned af gangen så jeg fik gået nogle gange - de sidste 4 gange havde jeg dog 3 - 4 og 5 kasser med af gangen i alt gik jeg omkring 37 gange op og ned af trapperne så det var en god motion jeg fik der

    Nu ser det sådan her ud:

    20170317_102506.jpg 20170317_102521.jpg 20170317_093722.jpg

    Rigtig god dag til jer alle
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hold da helt ferie , nu behøver du ikke gå til gymnastik foreløbig HATTEN af for dig Lone Ida...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #86
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Hold da helt ferie , nu behøver du ikke gå til gymnastik foreløbig HATTEN af for dig Lone Ida...
    Tak for rosen hundeuld - ja jeg har også taget mig en sofadag i dag
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Sidste strikkedag inden sommerferien i Strikkeklub Bramming bliver på lørdag den 5. Maj kl. 13.00 - 15.00 Glæder mig til vi ses til



    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  8. #88
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Depotarbejde i Bramming

    Så har jeg været på lidt depotarbejde I Bramming igen…

    Det er jo ved at være tid til at pakke så jeg kørte til Bramming Depot 2 gange fredag - og læssede bilen helt med færdigstrik…

    Lørdag kunne jeg godt mærke i mine lår at jeg ikke plejer at gå på trapper så tit - men på den igen lørdag hvor bilen igen blev læsset helt…

    Jeg var glad for at varmestuestrikker Inger Marie havde lyst til at give en hånd med. Mens jeg pakkede det sidste færdigstrik på depotet fra kasser I sække, så rydede hun af bordet og satte I opvaskemaskinen. Hun hjalp mig også med at bære sække ned af trapperne og ud I bilen - dejligt med godt samarbejde

    Jeg fik ikke taget billeder af billæssene, da jeg havde mit fokus på at kunne pakke bilen bedst muligt, men her kan I se et billede af kagen vi fik lørdag I strikkeklub Bramming

    IMG_20191005_075046.jpg
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  9. #89
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Besøg på Fyn

    I går var jeg på et rigtig hyggeligt besøg på Fyn for at se Depotet og Inger havde været så sød at gøre klar med morgenbrød og the/kaffe. Meget heldigt nu hvor jeg var kommet hjemmefra uden at have fået spist min morgenmad

    Det var rigtig hyggeligt at se lokalerne hvori der blandt andet bliver strikket af nørklere på Fyn, men også at se selve depotet. En ting er at høre om det, et andet er at se med egne øjne og jeg synes det var en rigtig hyggelig udsigt Inger har når hun star og skal pakke til de forskellige ansøgningssteder

    Jeg havde også strømpegarn med til Depotet og store nøgler blandet akrylgarn.

    Med mig hjem til Bramming Depot fik jeg også nogle spændende sække som jeg må se hvad mine forskellige strikkere og jeg selv finder på at få ud af

    Dejligt man sådan kan bytte garn depoterne imellem så ens strikkere får noget garn de kan lide at strikke af - så bliver der jo også strikket det mere

    Jeg var også så heldig at få noget dejligt færdigstrik med som Inger havde I overskud:

    IMG_20191021_175449.jpg IMG_20191021_180209.jpg IMG_20191021_180601.jpg IMG_20191021_180934.jpg

    Så det glæder jeg mig til at pakke - noget af det er allerede kommet med I den ansøgning jeg har pakket og kørt ud til Stormly I dag - resten kommer med I den store ansøgning til De Hjemløses Venners Genbrugsbutik - dejligt vi også kan hjælpe hinanden depoterne imellem med færdigstrik

    Og rigtig mange tak for det hele Inger
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  10. #90
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Nyt på Depotet December 2020

    Jeg har ikke haft så meget plads på depotet i det sidste stykke tid - vi er nemlig så heldige at have mange flittige strikkere og mange venlige mennesker som giver garndonationer, så jeg har været i snak med Vindrosen Huset og Kommunen om jeg kunne få tildelt flere lokaler til os i Varmestuestrik Danmark så jeg ikke skal pakke i Garncentral Esbjerg V., men i stedet kan pakke i Bramming Depot hvor alt er placeret.

    Det har vi indenfor rimelig kort tid fået accept på - og det glæder os så meget - derfor kan jeg nu vise billeder af nye lokaler i Bramming:

    Udover vores "gamle" lokale har vi nu også 3 ekstra lokaler:

    1. lokale:
    IMG_20201129_130051.jpg IMG_20201129_130105.jpg IMG_20201129_130111.jpg

    2. lokale:
    IMG_20201129_130145.jpg IMG_20201129_130152.jpg IMG_20201129_130159.jpg
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •