Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 39 af 39

Emner: Vind symaskine via varmestuestrik

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu bliver det spændende på søndag hvem der vinder HUSK hvis i skal på messe så kan i stadigvæk aflevere på deres stand. http://www.kreativedage.dk/

    MEN DEN STORE VINDER ER DE SOCIALT UDSATTE DER FÅR STRØMPERNE
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    Knebel
    Indlæg
    1.390
    Så blev spændingen udløst, og en vinder af symaskinen blev fundet. Jeg vil ikke her røbe hvem. Det kommer i Familie Journalen om et par uger.
    Men her er et par stemningsbilleder fra standen på Kreative Dage i Fredericia, hvor der blev strikket flittigt på det fælles tæppeprojekt og indsamlet endnu flere sokker til konkurrencen. En lille pige blandt gæsterne blev udnævnt til Lykkens Gudinde.
    Ved lukketid gik de 4 repræsentanter for varmestuestrikkerne i gang med at tælle op: 425 par sokker blev det til.

    IMG_2666.jpg IMG_2667.jpg IMG_2668.jpg

    IMG_2669.jpg IMG_2670.jpg IMG_2671.jpg
    Sidst redigeret af StrikkeBente : 27-10-2014 kl. 10:50

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ej hvor er det dejligt Tusinde TAK fordi i vil bruge en søndag på det, håber Haderslev og Aarhus depotet fik tid til at hygge jer lidt.

    Rigtig mange TAK fordi i ville runde Horsens på vejen hjem til Anna og Bente
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ej hvor er det dejligt Tusinde TAK fordi i vil bruge en søndag på det, håber Haderslev og Aarhus depotet fik tid til at hygge jer lidt.

    Rigtig mange TAK fordi i ville runde Horsens på vejen hjem til Anna og Bente
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    425 Par strømper, det var flot!!!
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Hvor ser det bare godt ud
    og Julemor

  7. #37
    mosehuset Gæst
    20141027_111112.jpg Her er hvad der kom med til Haderslev. 111 par strømper og 2 huer. Det var en hyggelig søndag, med mange fristelser.

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Mosehuset skriver :
    Så er det lange rør fra Familie Journalens stand i Fredericia, blevet delt og nu hæftes der ender. Der kommer flere billeder efterhånden som projektet skrider frem.

    Vi må lige have nogle navne mosehuset, den en er Britta
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #39
    mosehuset Gæst
    Det første billede er Britta i den rødeste og nelly52. Det andet er også Britta og nelly52 og så er det Lillian Rist.

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •