Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 39

Emner: Vind symaskine via varmestuestrik

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Vind symaskine via varmestuestrik

    Ja du læste rigtig igen i år er vi aftager af Familie journalens strømper der kan indsendes til dem og for hvert par er der et lod i lotteriet om symskinen..


    ”Husqvarna Viking Opal™ 650” er det fulde navn på den symaskine, der kan komme til at stå på dit sybord, hvis du bliver den heldige vinder af vores sokke-konkurrence.

    Det er en moderne computersymaskine med indbygget assistance, der hjælper dig til flotte syresultater. Med den indbyggede nåletråder er det let at tråde nålen, og trykfødder klikkes let af og på med det smarte ”snap-on”-system. Symaskinen repræsenterer en værdi af 5.495 kr.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Efter 1½ år, hvor jeg ikke har kunnet strikke, er jeg nu ved at afslutte 2. par sokker til svigermekanikken Såååå jeg tror sørme, jeg vil være med i konkurrencen
    og Julemor

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Sådan Zep
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Og jeg er startet Andre herinde, der deltager?
    og Julemor

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2009
    Geografisk sted
    troldhede
    Indlæg
    62
    ja jeg er med på ideen
    men skal vi bare aflevere strømperne som vi plejer
    eller skal de en bestemt sted hen
    hilsen ellinor

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Sådan deltager du i konkurrencen

    Strik et par sokker af strømpegarn (farve og størrelse bestemmer du selv) og sy de to ”fødder” sammen med en garnrest. Fastgør en seddel med dine kontaktoplysninger til sokkerne.

    Send dem til Familie Journal, Postboks 420, 0900 Købehenhavn C, att. Helle Lyngbo.

    Vi skal have dine hjemmestrikkede sokker i hænde senest torsdag 23. oktober. Dog kan der også afleveres sokker på messen i Fredericia.
    og Julemor

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Alle strømperne der kommer ind ved denne konkurrence kommer til varmestuestrik og vi fordeler dem
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hiver lige den her frem igen, hvis der er nogen der vil være med. I sidste ender giver i en socialt udsat 1 par eller måske flere strømper på, vi har strømperne så de er uddelt inden jul.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Må simpelthen lige kommentere på, at jeg synes, at det er en lidt spøjs præmie. For dem der deltager, de kan strikke, men ikke nødvendigvis sy. Mens dem, som præmien henvender sig til, de kan måske ikke strikke. Lidt sjovt.

    For jeg gad da VIRKELIGT gerne vinde en symaskine, men jeg kan ikke deltage, for jeg kan ikke strikke.

    Det var da en lidt mere passende præmie, hvis det var noget lækkert strikkegrej man kunne vinde. Og at præmien så var en symaskine, hvis man deltog med noget der var syet.

    Men hvorom alting er, så held og lykke til dem, der deltager.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det kan jeg godt se Bubbihund .. men jeg ved hvordan de får disse præmier de udlover, det er bestemt ikke noget de køber :)

    Jeg sender et par strømper ind i dit navn hvis du sender mig din adresse på en PB., så håber vi de bliver udtrukket
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •