Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Maskine broderi ??? Hvordan

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    29 Jan 2011
    Geografisk sted
    sjælland
    Indlæg
    209

    Maskine broderi ??? Hvordan

    Hej
    Hvordan fungere en broderimaskine ?? Måske nogen der kunne linke til en video???

    Hvis man vi ha sådanne én kan man så brodere alle motiver/billeder eller hvordan fungere det ???

    Hvad vil i anbefale os ???

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    17 Jul 2011
    Geografisk sted
    Lolland
    Indlæg
    20
    Hej ApolloHund

    Maskinbroderi er en herlig ting, dog er mit bedste råd til dig/jer at gå ind i en symaskine butik. Kik, rør og prøvekør hvis muligt. Du skal bruge den nødvendige tid på at vælge den rigtige maskine som passer tid lige netop dig. Tit tror vi at vi skal have lige præcis "xxx" fordi vi måske har en af samme mærke som alm symaskine stående hjemme, tro mig - du kan tage grueligt fejl. Maskinbroderi er en meget bred hobby og kan bruges på lige så menge forskellige måder som der er mennesker.
    Vil du kunne lave de ting som du omtaler kan software tilkøbes med mindre du er heldig at finde noget brugt men godt. Husk nogle kører i Fiat nogle i Mercedes ...!!!
    Ud og leg med maskinerne hvis muligt. Dog vil jeg lige sige til dig at mange butikker er begyndt at kræve betaling for at demonstrere maskinerne, - grunden er at når demonstrationen så er givet finder folk dem andre steder billigere. Husk det er en dyr hobby og der skal købes masser af andre ting som tråd, ekstra rammer og vlies i lange baner.

    Held & Lykke
    Dukkemor

  3. #3
    lj Gæst
    Hej
    Jeg er ret nyi foretagenet her. Men hvis du har brug for, og lyst til yderligere information om broderimaskier, så kontakt mig, jeg har broderet i ca 10 år, og mener selv og andre at jeg er ret god til det.
    Du kan jo bare skrive, held og lykke
    lj

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    27 Dec 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    120
    Du er også velkommen til at sende en pm til mig, jeg har broderet i over 15 år, og på flere forskellige maskiner
    Prinsessen

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg syntes i skal skrive jeres spørgsmål og svar herinde, så kan alle lærer noget af det..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •