Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 41

Emner: Bloksberg 2014

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Ved ikke, men nu er det ski for sent......så du den flok Rokkere der vendte i luften uden at lande og få et par gode glasfulde bryg?
    Tror du de havde travl med at nå hjem til boldtid i TV?
    Hvordan går det Hundeuld slap du uden om både fart og spritkontrol på hjemvejen?
    Jeg landede lige på P pladsen her ved husene.....hehe hvor naboerne kikkede...de havde vist ikke set en så flot landing, af en kost med hænger :-)
    ( var lige på garnkøb på udvejen )
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja jeg tænkte det nok du ikke kunne komme forbi den bod med det garn, men er du nu sikker på det ikke er spindelvævs garn fra sidste år, der bare fordampede ud i den blå luft da vi strikkede af det

    Å sikke en aften og hvor hun kunne skrige hekse005.gif hende esmeralda i guder selv flagermusene kom afsted i en fart og kringlehoved hekse428.jpg havde smuglet hendes mand med, det skulle hun vist ikke have gjort, han fik en hård medfart særlig da han ikke kunne holde øjnene fra donnasella hekse419.jpg og petraline hekse003.gif.

    Så i jomfuindes nye hus hekse009.gif lige før svinget ved Hamburg det passer lige til hende hekse007.jpg jeg var også ved at falde om af grin på vejen hjem for hvem stod der hekse013.gif Bo sille hun kunne ikke som sædvanelig blive færdig til tid så heller ikke i år kom hun med den vælgesinde heks.

    Det var en festlig nat og der var nogen der havde sat skilte op på vejen hjem 10257352_10152456706500827_5386589075537123132_n.jpg jeg så dog ikke nogen der var kommet til skade .. En herlig Sankt Hans med herlige mennesker og vores drik blev da vel modtaget selv om vi heller ikke vandt i år; men næste år så tager vi præmien der var en en tur ned i en vulkan, det viil være sjovt.

    Tog jeres koste skade jer fra Vestkyst ruten.. lad os vide om der var sat fart kontrol op nogen steder ..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    15 Jun 2011
    Geografisk sted
    Hvalsø
    Indlæg
    114
    Hej igen

    Ja, så er det dagen derpå, uha for en tur jeg var ude på, der var en smule ratslør så kosten var ikke nem at styre, til gengæld fik jeg virkelig fart på,
    blev blitzet 2 gange og fik desværre et klip i flycertifikatet, så jeg må passe på næste gang. Jeg mødte ikke ret mange jeg kendte, men der var lidt trafikpropper
    ca 3 km fra Bloksbjerg, hvor vi måtte vente i kø. Jeg havde en dejlig tur og havde faktisk så meget fart på, at det var nærmest
    umuligt at finde en landingsbane der var lang nok. Det lykkedes dog og ved midnatstid var jeg hjemme i god behold....

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ved du hvad Rødhætte hvis du skulle have fået taget kortet næste år, så kan du komme bag på min kost for med skal du da ..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    891
    Og jeg beklager, men ingen vind og regn, gjorde, at jeg slet ikke kunne lette, jeg gjorde ellers 4-5 forsøg, men måtte give op til sidst. Jeg må forsøge at få en ny og lettere kost til næste år

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Hvem mon det her er?

    image.jpg
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Gad vide om det er bo sille, det kunne godt passe på sokkerne.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Åh, I er så sjove.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Og du blev bare hjemme Strikkelene....havde du ikke tid, eller var din kost ikke i ordentlig flyvestand?
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg var lige kommet hjem til min mor dagen før. Var nødt til at blive hjemme og passe hende, da hun ikke har det for godt i øjeblikket. Hun har 3 kroniske sygdomme på én gang. I morgen skal hun desværre på sygehuset i Aalborg og have skåret 3 visdomstænder ud og på mandag skal hun starte med kemoterapi i pilleform. Hendes rygsøjle er ved at smuldre væk indefra. Det er enten røde eller hvide blodlegemer, hun har for mange af. Så jeg hopppe og springer for hende nu.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •