Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 41

Emner: Bloksberg 2014

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Jeg vil forsøge at indhente jer , er lige sakket lidt bagud , men kan selvfølgelig sætte turbo på
    håber vi ses derude.
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Sååååå...nu er vi da..hvad hedder det nu en pæn mindre flok, eller en mindre pæn flok RokkeHekse der mødes på Bloksbjerg i morgen.
    Kom nu af sted i god tid.....det er så træls at få r.... sveden a'
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Bestemme dejligt at have nogen at følges med i der tager vestkysten derned, pas nu på med den havgus, den ødelagde flere koste sidste år, se nu bare her hvordan de begyndte at opføre sig 4c8e32c3aa5c813092010.gif tryk på billedet.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Jeg kan godt huske de der historier om kostehopperiet.
    Sååååå husk nu at få et par bowser på

    image.jpg
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er vist en god ting de bovser. Har sovet længe idag så man kan være frisk til turen har prøvet et par dragter, det bliver nok den her 4c8e33200589413092010.gif der bliver fløjet i til aften, ser den ikke godt ud Lotusblomsten læg dig i slipsporet af en, så får du mere power på kosten. 7.gif
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Hvor er I altså sjove at 'høre' på

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Skal du ikke med Inger K ?? Der er altid plads til en til i slips sporet, for du kommer ikke til at overhale bedstemor og mig, vi flyver stærkt, vores drik i år er bare SÅ stærk.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    I må godt få vores hemmelige opskrift , når det nu er jer her på rokken.dk ;
    MEN NU IKKE NOGET MED AT GI DEN UD TIL HØJRE OG VENSTRE, vi skal ikke overhales vel

    Opskrift på flyvesalve
    "Jeg skal berette, hvad de har fortalt mig.
    Ved at koge fedt i en kobberkedel, fordampes vandet herfra og resten fortykkes efter kogningen. Derefter lagrer de det og koger det igen inden brug.

    Med dette blander de selleri og stormhat, poppelblade og sod. Eller bredbladet mærke, kalmus og potentil, blodet fra en flagermus, natskygge og olie.
    Og bruger de andre substanser afviger de ikke meget fra de nævnte.

    De indsmører derefter deres kroppe [...] så kraften fra safterne kan trænge ind og uden tvivl blive stærkere og mere aktive. Og således tror de at de bæres gennem luften på en månebeskinnet nat til banketter, musik, dans og smukke unge mænds omfavnelser."


    Oversat fra Giovan Battista Della Porta: De Miraculis Rerum Naturalium, 2. bog, kap. XXVI, 1558


    Læs mere her

    På gensyn ved slottet 14.gif hvem kommer først...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    osse i den grad....jeg prøvesmagte lidt i aftes og dansede støvledans med kosten indtil naboen hamrede på døren....sir jer bare det er godt med oktaner i den drik.....

    Altsåååå de der bowser er nok gode til beskyttelse af .....mod splinter.
    Men ellers er de nu ikke vær at skrive hjem om...næste år vil jeg give mig tid til at pudse kosteskaftet godt, og derefter hækle det skønneste bløde betræk...måske med lidt smarte frynser.....
    Vi ses i aften...
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Frynser , du bliver stoppet i farten..

    Se nu her Petrine på Saltholm hekse008.jpg hun er så ked af det og har slet ikke lyst til at tage med i aften hekse014.gif hun har slet ikke fået gjort noget sit udstyr.. uha Kan vi gøre noget for at hjælpe hende i bedre humør?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •