Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Langelands oplevelser

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Langelands oplevelser

    Vi har lige været et par dage på Langeland en tur igennem tiden da jeg boede derover i midt 1960.
    Blandt andet var vi ude u Risting havn et lille fiskerleje her kommer et par billeder af deres humor der var sat op langs vejen ud til fiskelejet.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der var en utrolig "larm" ved hver eneste vandhul af frøer der i den grad "snakkede " med IMG_5231.jpg der var i hundervis over alt; men de var svære at fange på digi; men her er en enkel.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi tog til herregården Skovsgaard en herregaarden som Danmarks naturfredning har arvet og som bliver drevet efter de linie som ene barn og ugifte Ellen havde stukket ud inden hendes død.

    IMG_5234.jpg her er gården og i fløjen til højre for hoved døren var der værelser som godsejeren havde med alt fra kontor til badekar , IMG_5235.jpg loftet ved indgangen. Men det mest spændende var kælderen der stod lige som den var da der var tjeneren ånder på herre gaarden, det besøg i kælderen satte virkelig prikken over i. En godt sted at besøge også med børn IMG_5233.jpg,

    I voldpark anlægget stod denne hvidtjørn IMG_5236.jpg IMG_5237.jpg lidt speciel farver de blomster havde.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor kan man opleve en antenne skov i dag ? IMG_5182.jpg Ja Rudkøbing og de havde sørma også et posthus endnu.

    De vilde heste fik vi også lige set IMG_5203.jpg og en tur ud på klinten Down IMG_5194.jpg hvor hestene også er.

    Vi slutter med en sol nedgang ved Bagenkop IMG_5209.jpg IMG_5210.jpg IMG_5211.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hold op en fantastisk tur I har haft

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Tak for at I deler de dejlige billeder.
    I har fået set lidt af hvert - natur, kultur og lokal humor. Jeg kan godt lide de dér skilte

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •