Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Livets gang på hoved detpotet 2014* det skal være skidt før det bliver godt *

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Livets gang på hoved detpotet 2014* det skal være skidt før det bliver godt *

    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja vi skal da have startet en ny op for 2014

    I tirsdags da vi var over for at pakke til kigkassen fik vi ellers lige en mindre chok skolen var begyndt at hive de store varmekanaler ned, de bliver jo ikke brugt, vi viste godt de skulle ned på et tidspunkt; men man havde lovet at ringe så vi kunne dække til, ja det skete så bare ikke, i stedet for at bruge tid på at ærgre sig, gik Staal og Jens + undertegnet igang med at flytte væk så de kunne komme til + dække af. Så nu ligner hoved depotet igen en stor gange rod, og de bliver færdig når de bliver færdig.
    MEN en kæmpe positiv ting når vi har fået sat alt på plads igen og støvsuget , der bliver mere plads, og vi kan roker rundt med nogle ting og ikke mindst mere bord plads til kigkassen.dk

    Rummet med garn begge steder er også dækket af.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Hvem har bestemt der skal gøres hoved rent på hoved depotet 2 gange på et år vi har andet at lave MEN det bliver godt bagefter.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •