Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Hjælp varmestuestrikkerne med garn indleverings sted

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Hjælp varmestuestrikkerne med garn indleverings sted

    Varmestuestrik.dk bliver ringet op mange gange af folk der vil doner garn til os.

    Depoterne er for langt væk for dem osv.

    Derfor sørger vi medlemmer der vil give os den mulighed at vi kan give garn giverne jeres tlf. så de kan få lov til at sætte garnet i en carport / ringe på eller andet.

    Vi har brug for at i så skriver det herinde på rokken.dk, at der er kommet garn, så vil vi med staffeter få det til en strikker eller på et af depoterne.


    Vi har nogle men vi kan bruge mange garn indleverings steder, gerne en i hver by i hele Danmark Man har vel lov til at drømme

    Skriv hundeuld A rokken.dk skift A ud med @ eller en PB så sørger jeg for at alle depoter får jeres melding.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Mar 2008
    Geografisk sted
    Regstrup, 4420
    Indlæg
    185
    Hej :) Jeg svarer lige på dette indlæg, jeg bor Mullerup Sjælland, jeg er hjemmegående/løbende. Jeg har bil, plads til div. indleveringer af garn mm.
    Jeg kan/vil også køre hvis der er nogen der ikke rigtigt har mulighed for selv at komme. Skal jeg skrive en privat mail til hundeuld?
    Kan så taget en tur til Højby med dette annibente

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det var dejligt Anni Bente , du sender mig lige på en PB det telefon nr vi må lægge ud.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •