Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Dukkehus

  1. #1
    Sussie Gæst

    Dukkehus

    Hejsa :)

    Dukkehuse er en af mine store hobbies og i den sammenhæng søger jeg en, der kan bruge en sav (der skal IKKE grines). Jeg laver en masse ting selv og synes jeg er blevet rigtig flink til de små ting, men at få savet større træstykker ud efter helt korrekte mål (= håndtere en sav) er jeg altså ikke så god til. Jeg har byggevejledninger mm. Desuden ville jeg gerne vide hvor man kan få tynde træplader - 3 mm f.eks. - i fyrretræ eller andet træ - ikke masonit el.lign.

    På forhånd tak

    Sussie

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    16 Dec 2006
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    644
    Sav der ikke sviner , kan vist ikke fåes, men det kan minimeres med en
    dekupørsav , og der er mange modeller , jeg vil anbefale en hegner ,
    fordi den kam bruge samme klinger som en håndsav.
    se her
    http://www.dekupoerbixen.dk/

    Søg i google dekupørsav , så får du sider op med forskellige modeller og priser , hegner er ikke speciel billig.
    Sidst redigeret af Steffen : 16-06-2007 kl. 11:34
    Med venlig hilsen Steffen

    Livet er ikke det værste man har - om lidt har Winnie klar .

  3. #3
    Angelmom Gæst
    jeg skal selv til og igang med et pænt stort dukke hus som jeg har arvet af min far.. jeg skal sætte det helt i stand nyt tag, nye skårstene, nye vinduer og døre og etc.
    Jeg har dog måtte købe nogle enkelte materialer inde på denne her hjemmeside..
    http://minihuset.dk/

    jeg har indtil nu revet hele taget af, og vinduerne og dørene af..
    Det er bitte små hængsler samt rigtige vinduer jeg skal have sat i og lavet nye vindue rammer samt hoved døren..
    Og skåret glas til det..

    ( det er forøvrigt en gamle landsby skole af et dukke hus..)
    så hvis der er nogen som har nogle bøger evt,. hæfter med nogle ideer og alt har interesse.. da jeg det er en helt ny udfordring.. og min søn vil have det ind på sit værelse bagefter når moar her har lavet det SEJT!!!!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •