Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Pift urtepotterne op

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Pift urtepotterne op

    urtepotter.jpg en sjov måde at pynte dem op på, de kan jo også bruges til andet end blomster
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Gik den store urtepot udenfor i stykker af frosten, den kan redes se her minihave.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Eller man kan bruge skårene til planteskilte, når nu der skal sås Terracotta potter kan bruges og pyntes på mange skægge måder. Jeg er selv allermest glad for dem, når de blive grønne og ældede. Men skal - hvis ikke tiden løber fra mig - have malet nogle af de mindst patinerede med min hjemmelavede "chalk paint" har til foråret. Idéer til lerpotterne kan også findes her: http://www.pinterest.com/search/pins...racotta%20pots (pas nu på, tiden ikke løber fra dig )
    og Julemor

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fy Zep NU må jeg derind, vi skal have fundet på noget nyt til rundingen foran huset, da rønnen der står der er "revnet" hele stammen igennem, så nu bliver den til brænde.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •