Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Markedsråd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389

    Markedsråd

    Hej gæve rokkere!
    Det er længe siden jeg har været forbi siden men har tumlet lidt med et spørgsmål. Har overvejet rigtig meget at få en lille bod på vores lokale kræmmermarked til sommer med mine hjemmelavede ting men hvor meget skal man lave af hver ting? Tænker at man godt kan lave flere eksemplarer af en ting men ikke en masseproduktion da det jo er et unikum? Nogen der har erfaringer med markeder eller bare har et godt råd eller bud. På forhånd tak
    Kig gerne forbi min blog

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Jeg har nogle gange haft en stand.
    Nogle af mine ting, ja nok de fleste, har jeg kun haft en af, måske to, men i hver sin farve.
    Både fordi jeg ikke har lyst til at lave masseproduktion, og fordi de jeg sælger til i hvert fald sætter pris på, at de ikke møder nogen med samme hue eller hvad det nu er.
    Det kommer selvfølgelig an på hvad man sælger.
    Mine smykker, har der aldrig være flere af slagsen af.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvis du vil andre steder hen http://markedskalenderen.dk/

    Hvis du vil lave mere end en slags af hver ting, så læg kun 1 ting op på bordet af gangen.. alt for mange ting gør man ikke ser det unikke i sagerne.

    Hvor meget man kan tage !! Mindste pris er fremstillingsprisen x 3 så kan du jo vurdere efter hvad du selv syntes.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Tusind tak for jeres svar nu har jeg fået endnu mere lyst til at gøre det og tak for tippet med mindstepris for det havde nok været næste spørgsmål

  5. #5
    mosehuset Gæst
    Jeg kan godt hjælpe dig til at komme med på nogle markeder her i lokalområdet. Hvis vi ikke regner helt væk, så holder jeg et først i juni. Sig til hvis du vil have besked.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Et lille pip fra mig; Prøv at være så original som muligt. Jeg var på en del julemarkeder her i december (ikke som sælger - men som kunde/oser) men stort set ALLE solgte de samme ting. Det er altså lidt trist at se, at folk der kalder sig selv kreative, har SÅ lidt fantasi selv, men bare laver det som alle andre laver.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Nemlig Bubbihund :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •