Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 25

Emner: Missemor's kager 2014

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526

    Missemor's kager 2014

    Så fik jeg lavet barnedåbskager til 60 personer. 3 stK's blev det til, alle med lagkagebunde, hindbærmousse og hyldeblomstmousse. Babynumserne er chokoladekage. Det tog kun 12 timer
    Der er to med babynumser, men kan ikke hitte ud af at sætte flere billeder ind af gangen, det er forfra for hvert billedIMG_5163.jpgIMG_5174.jpgIMG_5179.jpg

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er den sød den med numsen jeg kunne godt tænke mig at se deres ansigter når chokoladekagen kommer frem.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Ja, men den er uden klumper
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Hvor er den sød den med numsen jeg kunne godt tænke mig at se deres ansigter når chokoladekagen kommer frem.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Hvor er de flotte og uhmmmm.

    Har snuppet billederne :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så er der lige blevet lavet et par kager eller tre mere. Den ene af vore sønner er i dag blevet gift med vores nu ægte svigerdatter
    De har valgt ikke at holde noget bryllup med fest og farver, det var sådan noget helt for dem selv på rådhuset. Men i eftermiddag skal vi ud og sige tillykke til de nybagte ægtefolk. I øvrigt på deres 10-års dag.
    Det fremgår jo hvilken kage der er til brudeparret, den anden måtte mine stakkels kollegaer kæmpe sig igennem, og kransekagen er også til brudeparret.
    Denne gang har jeg eksperimenteret lidt med kagerne, for sønnen er ikke så vild med det der fondant, så jeg har rørt en - synes jeg selv - lækker smørcreme med vanillie, og smurt kagerne op med den. De har også fået et lag på toppen, perfekt til at sætte pynten fast. Og så er det rigtig marcipan rundt om, og hjemmebagte lagkagebunde.
    Kransekagen har lidt nytår over sig, men brudgommen er fyrværker, så derfor
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    cubik Gæst
    Tillykke med at have erhveret dig en ægte svigerdatter og naturligvis til det unge par.

    Synter dine kager er mega flotte. Den til barnedåben med blebagen i vejret er jo helt fantastisk lavet.....rigtigt godt fundet på

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Nøjjjjj altså! Bliver mundlam....
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Tillykke med den ægtesvigerdatter - flotte kager som sædvanlig fra din hånd.


  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Dejligt de 2 har fået papir på hinanden sig endelig tillykke til dem og kage skulle de da virkelig have fra den dygtige mor/svigermor..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Sikke nogle flotte kager. Jeg bliver helt lækkersulten.

    En dag, jeg var til vævning, havde en af mine væveveninder bagt en gulerodskage. Hun havde pyntet den med en creme af noget smørreost blandet med flormelis og citron. Den smagte faktisk godt.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •