Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Gør skriften større

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Gør skriften større

    Gør skriften større
    Nogle hjemmesider bruger en meget lille skriftstørrelse, så du skal stikke hovedet helt op i skærmen for at kunne læse det.

    Af Signe Rasmussen 20/04-2006
    Det er anstrengende for øjnene at kigge på en computerskærm i længere tid, og det gør det ikke lettere, at nogle hjemmesider bruger små skriftstørrelser.
    Ender du på en hjemmeside, hvor du har svært ved at læse teksten, kan du gøre den større.
    Du kan enten holde ctrl nede og rulle med scroll-knappen på din mus. Så bliver din tekst henholdsvis større eller mindre.
    Eller du kan bruge ctrl og + for at gøre teksten større og ctrl og - for at gøre teksten mindre.
    Billeder forbliver den samme størrelse.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kan du bruge det her tips.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, jeg bruger det tit. Jeg har en bærbar computer med en "musemåtte" (eller hvad sådan én hedder). Der hvor jeg styrer musen. Jeg sætter mine 2 pegefingre midt på "måtten" og trækker dem langsomt fra hinanden (til hver sin side). Så kan jeg også forstørre og formindske størrelsen af siden, jeg kigger på. Hvis jeg flytter fingrene mod hinanden, så bliver det mindre. Jeg har den gerne på 150 %. Det er en god størrelse.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •