Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 19 af 19

Emner: Min første sokkeopskrift...

  1. #11
    cubik Gæst
    Ja, det er ikke småting man kan finde i sine gemmer. Jeg fik en stak opskrifter af min svigermor for en del år siden, og de er nu kommet til veje igen. Der er opskrifter fra omkring 1950´erne og ca. 10 år frem. Jeg tror sågar at nogle af dem stammer fra hendes mor.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Er også faldt over andre nostalgiske ting og sager - og er langtfra færdig med sorteringen... Og det er skægt, hvad der gemmer sig,
    og Julemor

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi har på hoved depotet for varmestuestrikkerne i Højby flere opskrifter i vores "bibliotek" fra omkring 1930 og frem, de er godt nok skrøbelige, men har hjulpet en del når man for eksempel søger en strikket badedragt til herre.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Den gad jeg godt se
    og Julemor

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Den ligger herinde, det var rysse der søgte opskriften, og ja jeg troede et øjeblik jeg havde fået søge maskinen igang, det havde jeg ikke, men emnet ligget under strik.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Vi har på hoved depotet for varmestuestrikkerne i Højby flere opskrifter i vores "bibliotek" fra omkring 1930 og frem, de er godt nok skrøbelige, men har hjulpet en del når man for eksempel søger en strikket badedragt til herre.
    De må da næsten kunne lægges herind. Er der ikke noget med, at copyrightet bliver ophævet efter 70 år?
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nej det må de ikke, de ligger på biblioteket i Højby og kigge har alle lov til og skrive af til eget brug også.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Nej det må de ikke, de ligger på biblioteket i Højby og kigge har alle lov til og skrive af til eget brug også.
    Æv...
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •