Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Sjovt legekøkken

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321

    Sjovt legekøkken

    Faldt lige over denne fine idé, hvis man enten ikke selv har så meget plads, eller man er bedsteforælder, og ikke orker at have en masse legetøj til at fylde.

    Legekøkkener er ALTID et hit...for både drenge og piger. Og når man sidder på sidelinjen, er man jo heldig at få serveret delikatesserne "lego klods i ovn", "stegt bil" og ikke at forglemme "kogte perler" og andre skønne retter

    Og jeg tænker ikke, at man selv behøver at sy kassen...man kan jo vælte i IKEA for at købe en af deres billige kasser...eller bare rage en stor papkasse til sig fra en eller anden tilfældig biks.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #2
    cubik Gæst
    Det er genialt.....jeg mangler et komfur til mine børnebørn, som i mangel af bedere, har brugt fodskamlen som komfur

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af cubik Se meddelelser
    Det er genialt.....jeg mangler et komfur til mine børnebørn, som i mangel af bedere, har brugt fodskamlen som komfur
    Ja, det er nemlig et skønt lille fif. For jeg tror endnu ikke, at jeg er stødt på et barn, der ikke gad lege køkken. Så de finder som regel på et eller andet. "Det forhåndenværende søms princip. Men det er da federe, at have noget, der bare ligner lidt.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg syntes det bedste ved køkkenet er man kan samle alle tingene bagefter i kassen...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Jeg tænker på, at hvis man syer 2 lynlåse i ovnen, så kan den også åbnes og lukkes.

    Det var bare en ide, jeg fik.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg tænker på, at hvis man syer 2 lynlåse i ovnen, så kan den også åbnes og lukkes.

    Det var bare en ide, jeg fik.
    Det tror jeg nu godt, at den kan alligevel...men ellers så er velcro altid godt.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Jeg syntes det bedste ved køkkenet er man kan samle alle tingene bagefter i kassen...
    Ja, det er nemlig skønt, hvis man ikke har meget plads. For sådan en kasse kan man sandsynligvis godt finde en plads til. Og hvis man så ovenikøbet selv laver lidt mad, enten af filt, eller strikket eller hæklet, så er der jo også rigeligt med plads til det nede i kassen.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Den her ide kan godt tåle at komme frem igen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •