Skrevet af Conny Karina Andersen den 22/02/2014

En lille perle mere at varme sig på her.
Jeg var idag inde i h.c ørstedsparken hos de kørende dyrelæger der tager sig af hjemløses hunde. Det var den smukke forening projekt udenfor som delte lækker varm med ud samt kaffe. Cacao
Da jeg stod der og drillede med jeg gerne ville have en ugandabejer viste den smukke rare kvinde ikke lige hvad jeg mente og forklarede det varm cacao.
Vi faldt lige i snak omkring mine skriverier om hjemløse og mit afsked og farvel hilsen til den ukendte mand fra hvidovre osv.
Så fortalte jeg om denne gruppe og Tænk hun kom herind for kort tid siden, sikke smil vi fik og jeg måtte lige vise min hudforbi legimitation så hun kunne se jeg er den jeg er he he
Jeg tror man skal opleve en sådan dag for at forstå den, Dejlige smukke mennesker man ikke kender dukker op fra nær og fjern alle er gode ved hinanden hilser som havde man kendt hinanden i 1000 år. At se dem spise og nyde maden og glæden fra de smukke kvinder der servere ved vognen og Knud som altid er på og delte tøj ud osv.
Hjerte varme dyrelæger der tar hånd om vores dyr med et smil uden de store ? om noget som helst.
De har alle sammen både læger personlae som gør en frivillig indsats same alle de sjove rare hjemløse fortjent et mega cyber krams så jeg lægge ud KRAMS dejlig dag mit humør er i top kan ikke være andet mvh conny husforbi sælger osv osv