Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 57

Emner: Hundeuld 2014

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tror helt ærligt, at du har nogle andre pinde end mig - er det dem af ben eller noget?
    og Julemor

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ikke til det jeg har lavet her, det er rosentræ.. men jeg behøver ikke tænke her, det er bare om at komme derud af samtidig med at se lidt nyheder osv.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #33
    cubik Gæst
    Ja, man kunne have en mistanke om at der sidder en lille vindreven motor på hundeulds pinde

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ha ha den var god Cubik her er det der er blevet færdig på det sidste, fik mig lige taget sammen og fik hæftet ender, så man kan se sofabordet igen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #35
    cubik Gæst
    Uhaa det er jo farligt, så kan man jo se farven på bordpladen og tørre stø af

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Lige netop ;men det er rart engang imellem at få bund i det og taget det med på depotet.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så blev det her færdig, tror snart jeg har fået strikket det op jeg har haft liggende i diverse hjørner
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi går ind for uni sex i varmestue regi; men bare vent der er 2 huer på vej fra bunden af restegarn, de skal nok få øjnene op
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Værsgo her er der power på IMG_6134.jpg så er den plasticpose brugt op, vi går straks videre til den næste.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Næ men slå 3 masker op tag ud på hver anden pind ved på hver side af midte masken, bliv ved med det til der er 21 masker på pinden- strik 1 til.
    strik nu den ene ørelap på en rundpind slå 8 masker op strik den anden lap på rundpinden .slå derefter 30 masker op og strik rundt ca 12 cm.

    Begynd at lukke af ved hver 10 maske
    strik 3 omgange
    luk så af ved hver 9 maske osv.
    indtil der er 8 masker tilbage som lukkes ved der trækkes en tråd igennem

    Når jeg begynder indtagningerne tager jeg maskerne over på et par strømpe pinde.

    Så er der lavet en opskrift af missemor, værse god og tag den hvis i har lyst

    Så blev der lige et par luffer færdig
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Vedhæftede filer Vedhæftede filer
    Sidst redigeret af hundeuld : 09-11-2014 kl. 13:25
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •