Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 57

Emner: Hundeuld 2014

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så får Marius sammen med hans farfar bi strømper IMG_5119.jpgsom de kan have på når de skal på Bigården på Fanø og missemor har lavet en lille bi til at have i hånden
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Et par pøjerter blev færdig IMG_5123.jpgog de er allerede på vej hen til et dejligt menneske.

    Og her kan i sige goddag til dukke Dorte IMG_5129.jpg med hendes nye kjole og vest og der er også små trusser under kjolen
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    cubik Gæst
    Hvor er dukke Dorte blevet fin......Julle spørger, om jeg også kan lave sådan noget, så jeg må vel have gang i pindende og trylle noget dukketøj frem til hende.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Bare klø på og lad os se hvad du får lavet.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Dukke Dorte ser SÅ indbydende ud i sin fine kjole - hun skal nok gøre en lille dukkemor glad.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja lidt bliver da lavet ind imellem mit.jpg men lidt har da også ret

    Og uha koooom da vist til at købe noget garn i går køb.jpg det får lov til at ligge, skal have ryddet ud i rester først.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    cubik Gæst
    Skønne farver der er på de sokker du har lavet

    Den der med at der smutter noget garn med hjem sker sørme også for mig, men der er langt imellem i øjeblikket. jeg skal nemlig have udrydet noget af alt det garn jeg har liggende.

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg klapper mig selv på ryggen fik sørme rest strømperne færdig reste_styrømper_1.jpg inden jeg gik igang med det nye garn, nok fordi jeg havde begge hold strømpe pinde igang med de her strømper der er brugt 9 rester.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er sørma længe siden jeg har lavet grydelapper men idag blev der lavet et dobbelt par og medfølge klud af rest garnet grydelap.jpg

    Strømperne blev færdig i sidste uge
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er ikke meget der bliver lavet lige fortiden til varmestuestrikIMG_5532.jpgIMG_5535.jpg men det der bliver arbejdet med kommer varmestuestrik til gode på sigt for jeg har taget en beslutning og nu bliver det gjort.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •