Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Godt der er nogen der hjælper

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Godt der er nogen der hjælper

    1511685_685012028196070_1822389502_n.jpg godt det ikke er mine fødder der ser sådan ud.
    Billedet stammer fra Morgencafé for hjemløse der har haft besøg af en fodplejer.

    Hender har gjort det skriver :
    hej derude, janni her, mig der har ordnet disse fødder, og som ved at den der ligger fødder til altid bliver spurgt om det er ok det bliver lagt på face book, man viser aldrig ansigtet med mindre folk giver deres tilladelse, jeg elsker at kunne hjælpe andre mennesker, hvis i vidste hvilken dag denne mand har fået sig, vi starter med varmt fodbad med godt af alting fodsalt fodolie, så henter jeg kaffe og en tallerken mad til ham, han føler sig som i himmlen, kærlighed og omsorg, så tril for fanden videre hvis i ikke tåler synet af virkeligheden blandt alkoholiker narkomaner ensomme mennesker, i skal vide denne dag for dem, dem lever de rigtig højt på. denne mand hvis negle der blev ordnet i dag, hans negle var groet ind i hans hud, jeg fik sørget for at sende ham videre efter behandlingen til en af de frivillige ansatte, der stod for tøjbutikken, så han kunne få noget rigtig fodtøj, jeg snakkede med ham inden jeg tog hjem, han sagde han ikke kunne huske hvornår hans fødder sidst havde haft det så godt, med et kæmpe smil på læben, det er guld værd for mig, så endnu engang tak til alle jer der hjælper på morgen cafe for hjemløse, og tak for en dejlig dag
    Sidst redigeret af hundeuld : 22-01-2014 kl. 10:44
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    Uha, det kunne være endt rigtig skidt, hvis de negle ikke var blevet ordnet. Hurra for den fodplejer og for alle andre, som giver frivillig omsorg til hjemløse, siger jeg bare.....
    Venlig hilsen BenteM

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Dejligt at høre at der er så gode frivillige til at give omsorg og dejligt at høre at den hjemløse havde glædet sig over det
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det var godt, han fik hjælp.

    Ja, det kan godt gøre rigtig, grimt ondt.

    Det er godt, at der er nogle frivillige, der hjælper dem.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Stakkels fyr, tænker jeg - altså før han mødte fodplejeren. Jeg kan godt forstå at han er glad

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •