Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 17 FørsteFørste ... 456789101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 170

Emner: Nyt 13/12: Zeps Syslerier 2014

  1. #71
    cubik Gæst
    Sikken en elegant løsning på et skilt til toiletdøren.....den er bare og måtte gerne hænge på min dør til toiletet

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Nhååå Hello Kitty var bare bedårende.Artig skilt du har laga.

  3. #73
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Taaaak skal I have
    og Julemor

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Der hækles stadig - om aftenen... Om dagen har jeg travlt med meget andet og i særdeleshed:

    I de snart 18 år, vi har boet her, har hjørnet ved badeværelset ikke ændret sig en tøddel. Mange gode grunde, som er uinteressante her. Men NU fik jeg nok af at se på dette:

    Gang001.jpg

    Det startede mig, at jeg blev fristet til at prøve Annie Sloan Chalk Paint til bordpladen på kommoden - og så gik det slag i slag med at fuske med at lave "kridtmaling" selv af vægmaling, gips og vand. Eksperimentere med farver, finde tapet og klister frem fra gemmerne. Lave toiletskilt. Jeg nåede endog at måtte male om (det var ikke den mosgrønne farveprøve, jeg udpegede!)...

    Gang022.jpg

    Jeg har aldrig i mit liv, selv malet eller tapetseret. Jeg har vel en håndfuld gange assisteret - men oftest sørget for forplejning Men en gang skal jo være den første Og jeg har også fået nogle lærepenge undervejs Og så er jeg jo altså ikke færdig. Meeeeen halvfærdigt arbejde får så lov at blive vist frem idag, hvor malingen har fået en anden lyd på div. indfatninger...

    Gang025.jpg
    og Julemor

  5. #75
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du godeste sikke en forvandlig skal du have lavet en af lamperne til det inderste rum .
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hvor er det flot

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Takker Jeg bliver selv i meget bedre humør af at se på forandringerne derude...!! Mjae Hundeuld, jeg går og lurer på, hvordan jeg evt. kan lave en halv flakonlampeskærm til plafont'en i det inderste rum. Der er ikke loftshøjde nok til at sætte en hel op...

    Idag skal det sidste i den ydre del tapetseres (mens jeg har kræfter og bevægelighed til det - imorgen skal jeg til sidste behandling, som banker mig tilbage til pensionistbevægelighed ). Og derefter kommer der småændringer henad vejen, som jeg har tiden til det. En masse andet nærmer sig nemlig, såsom fastelavn, vinterferie, sølvbryllup (min mor) og forberedelser til 13½ årsdag for den yngste (27/4). Keder mig aldrig
    og Julemor

  8. #78
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Utroligt flotte ting og sager du får lavet - og hvor er din Hello Kitty sød
    Sikken en forskel der også er på dine før og efter billeder hvor du har tapeseret det har rigtig frisket rummet op
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Man kan slet ikke kende det igen
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  10. #80
    cubik Gæst
    Det bliver ret så lækkert med lidt fornyelse i hjørnet...indtil nu ser det riftig flot ud

Side 8 af 17 FørsteFørste ... 456789101112 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •