Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 16 af 17 FørsteFørste ... 6121314151617 SidsteSidste
Viser resultater 151 til 160 af 170

Emner: Nyt 13/12: Zeps Syslerier 2014

  1. #151
    cubik Gæst
    Sikke nogle strømper

    De er noggle skønne knapper du har sat på trøjen....er det nogle du selv har lavet?

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hov - har først set dine opskrifter på brød nu - tusind tak - de er straks gemt til senere afprøvning her i huset - og vil da gerne se opskriften på pølsehorn også skøn trøje og sokker du har fået lavet, det er vist noget der har taget lidt tid.

  3. #153
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Mange takker - meget forsinket Pølsehornene vender jeg lige tilbage til senere, Missemor...

    November har været travl. Startede i rimelig god tid på at lave pakkekalendergaver til svigermekanikken på. Til hendes fødselsdag i september fandt jeg på at sende alt muligt hjemmebag, syltesager og strikkede sokker, hvilket hun blev usædvanligt begejstret for. Så jeg tænkte, at en pakkekalender mestendels med hjemmegjorte ting, måtte være sagen istedet for en julegave, som jeg har meget svært ved at finde på til hende. I week-enden gik turen derfor til Ishøj med denne kurvfuld. Rigtig meget af indpakning/pynt er genbrug. Og der er ikke numre på - hun har fået 23 pakker, som hun må vælge imellem. Så bliver pakke(r) til den 24. sendt senere på måneden, da jeg ikke kunne nå overhovedet at få dem færdig, fordi hele to forkølelser angreb mig på det groveste.

    Dec gavekurven.jpg
    og Julemor

  4. #154
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor ser det godt og jeg er imponeret over du når det med så meget sygdom
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #155
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak Det var altså også lige til øllet
    og Julemor

  6. #156
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    I svigermekanikkens pakkekalender var også et par hjertesokker i juleversion. Dem havde hun så byttet med svigerindens, for svigerinden var helt vild med farverne i julesokkerne. Så det var jo helt fint. Svigermekanikken ringede nemlig for lidt siden og var voldsomt begejstret for sin pakkekalender Dog var hun ikke så begejstret for ting med glimmer på Men det må hun altså bare leve med.

    Dec Julesokker01.jpgDec Julesokker02.jpg
    og Julemor

  7. #157
    cubik Gæst
    Godt at de selv kan finde ud af at byte, når nu de hver især var mere lun på det den anden havde fået , men jeg kan nu godt forstå at julesokken talte til din svigerindes hjerte, for den er

    Det er en rigtig god ide med de valgfrie julekalender....tror jeg vil benytte mig af den til næste år.

  8. #158
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak - havde de ikke været for store til mig, så havde jeg nok også haft svært ved at pakke dem ind

    Gad vidst, om jeg ikke mere end én gang har berettet om julen 2010 - den hvideste jul i min erindring. Julen, som hvad sne angik, overgik ethvert af barndommens minder?! Der er ikke umiddelbart meget, der tyder på, at den rekord bliver slået i år. Det nærmeste vi overhovedet har været på noget, der bare mindede om et snefnug, dette vinterhalvår, er den haglbyge, som tog fusen på mig idag, mens solen strålede. Det holdt den jo altså op med en overgang, solen. Faktisk blev det temmelig mørkt.

    Men kan jeg ikke få sne fra oven, må jeg jo lave det selv. Eller noget. En af pakkerne med glimmer i til svigermekanikken er denne, med et kæmpe "snefnug" lavet af ispinde, glimmer og pailletter. Fotoet gengiver ikke nær, hvor glimrende det er. Men resten må du tænke dig til. Og det var ikke spor nemt at pakke ind. Tungen stak garanteret koncentreret ud ad mundvigen imens ;)

    Dec kæmpe snefnug01.jpg Dec kæmpe snefnug02.jpg
    og Julemor

  9. #159
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der har nok haft en pincet med da du lavede den, for det er da godt nok en tids røver.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #160
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det havde været smart med en pincet ja
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •