Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 14 af 17 FørsteFørste ... 41011121314151617 SidsteSidste
Viser resultater 131 til 140 af 170

Emner: Nyt 13/12: Zeps Syslerier 2014

  1. #131
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Åh, hvor er det dejligt at høre, at du igen kan lave noget, uden at få smerter kære Zep
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #132
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak allesammen
    og Julemor

  3. #133
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Haven bliver jeg jo aldrig færdig med - og hurra for det Men jeg er ihvertfald godt igang med at rette op på en masse, som har måttet passe sig i snart 2 år (noget af det har jeg dog pillet ved tidligere i år), som er den tid, der er gået fra jeg fik mistanken om brystkræft og jeg derfor med et mistede lysten til at virke derude. Have er for mig gjort at drømme, mange drømme og først og fremmest drømme frem i tid. Og for 2 år siden føltes det nærmest som om tiden gik i stå eller tilbage ligefrem...!

    Men nu er der gang i alverdens drømme igen, derude (og inde) - ikke et sekund at spilde nærmest Og nu er min september i haven næsten færdig (snupper lige et par spandfulde ukrudt mere om et blikøje). Så her er et par billeder, jeg nappede ud ad døren i havestuen her til frokost. Og inde i havestuen blomstrer Pelargonier og Streptocarpus på livet løs. De fik renpudsede ruder at kigge ud ad igår

    Sept Daglilje Stella hanne01.jpg Sept Havestuen blomstrer endnu 3009.jpg Sept Staudesolsikke Lemon Queen 02.jpg Sept vandekande01.jpg
    og Julemor

  4. #134
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Og så er oktober startet Startskuddet til en masse fødselsdage - og på vej til Halloween og Jul

    Niece Johanna i Norge fylder 1 helt år på mandag, så jeg har haft travlt (og bandet) ved symaskinen for at få lavet en Bapron, som hun kan bruge til jul Her hænger den til tørre...

    Okt Johannas Jul.jpg

    Og det første par julegavesokker, til min ældste papnieceteenager, er også blevet færdige og vasket/tørret klar til at pakke. De landede lige ovenpå de to brød, som også kom fra hånden idag

    Okt Brød og sokker.jpg
    og Julemor

  5. #135
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jaja en gang imellem kan det betale sig at bande lidt for at få arbejdet til at glide - resultatet er i hvert fald flot
    Dejlige efterårsfarver på begge billeder

  6. #136
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak skal du have, Inge Ja ederne er uundværlige indimellem - og bare man så fortsætter, så ender det oftest godt
    og Julemor

  7. #137
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Lidt kraft eder kan få alt til at glide, sidder nemlig med 4 tæer plaster til fordi min fodlæge havde en afløser på, HUN får ikke lov til at bare kigge på mig mere

    Men herlige ting du der har fået lavet og meget brugbar, det er det jeg så godt kan lide ved gennem tænkte julegaver.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #138
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Hold da helt op, hvor har du bare fået lavet mange forskellige men fantastiske ting

    Det glæder mig at du er ved at komme dig efter din brystkræft.
    Vi har her i familien desværre også haft det meget, meget tæt på, så jeg ved at der er mange dumme dage. Men også at man så nyder de gode dage meget mere
    Jeg ønsker dig alt godt for fremtiden
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  9. #139
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Det ser knagme godt ud - også brødene - jeg er altid på udkig efter gode opskrifter på brød - er det nogen du vil dele

  10. #140
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak Hundeuld Hjælper dig lige med at bande, for det må være rigtig ubehageligt

    Tak Bjergged Der er en del flere senfølger, end jeg havde regnet med. Eller rettere, så havde jeg ikke regnet med noget som helst for to år siden, hvor jeg var i mit livs bedste form og fremdrift. Så det var en rutschetur ned ad dimensioner dengang. Og efterfølgende var der nogle uger i marts 2013, som var de sorteste overhovedet i mit liv. Men resten af vejen, har været vejen op og stædigt tilbage til at være normaltfungerende og væk fra at være patient - det er det, der helbreder sjælen allermest hos mig Og heldigvis er jeg jo så begavet med, at når en dør lukker sig, åbner en anden. Det er sundt at lære sig, hvis ikke man kan det i forvejen... Rigtig god bedring med kræften blandt dine nærmeste

    Igår var det "lyserød lørdag". Jeg kan godt bekymre mig lidt for, om det går hen og bliver for "poppet" med sådan et kommercielt fokus. Men jeg kan ikke sige mange gange nok; Har du den mindste mistanke, så få det undersøgt NU! Der er næsten ikke noget mere skræmmende end at dele stue med en på livsforlængende kemobehandling...

    Oh tak fru Missemor Der skal knyttes nogle kommentarer til opskrifterne, som jeg har fra nettet.. Så jeg vender lige tilbage, når fødselsdagen er slut her i huset og jeg er ved tasterne igen. Lige nu må jeg hellere få lettet gasgrillen...
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •