Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 10 af 17 FørsteFørste ... 67891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 170

Emner: Nyt 13/12: Zeps Syslerier 2014

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Super flot Zep.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Festlig sølvbryllupsgave....

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Elsker dine aber - har du selv lavet opskriften - eller kan jeg finde den et sted på nettet ?

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak skal I have Er lidt spændt på, om sølverparret føler sig truffet Men jeg har altså fået en enorm svaghed for den abekat!! Missemor, jeg fandt opskriften her: http://rokken3.dk/forum/showthread.p...krift-p%E5-abe
    og Julemor

  5. #95
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Super - tak

  6. #96
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ja så fik vi været til sølvbryllup - og miniferie hos svigermekanikken. Ikke sikke et sølvbryllup. Navnlig musikken var fantastisk. Så fantastisk, at konen her spjættede rundt den halve aften på dansegulvet. Med det resultat, at hun dårligt kunne gå de efterfølgende dage og kun fik set ½ Blå Planet (ja ja så kan jeg lære det - eller noget ).

    Aftenen før afrejse fik jeg lagt sidste hånd på et par hæklede gamashebukser til niecen, som også var med til festlighederne. Er spændt på, hvordan de passer her. Det er jo liiidt svært at prøve og tilpasse, når damen befinder sig i Norge til hverdag. Men de virkede ikke tossede i hænderne...

    Gamashebukser.jpg

    I gangen fortsatte arbejdet også en smule. Jeg havde en idé om, at jeg ville have et lille, gammelt flueskab til hårtørrer m.m.. Sådan et havde genbrugen bare ikke, de gange, jeg kiggede ind. Til slut besluttede jeg mig for købe denne til midlertidig brug...

    Gang 028.jpg

    Der blev så igen leget med maling, så den fik et nyt udseende:

    Lille reol.jpg

    Hæklenålen arbejder stadig - invitationerne, jeg godt ville have haft med til Sjælland til familien (for at slippe for porto ), nåede jeg overhovedet ikke inden. Så de skal laves nu!
    og Julemor

  7. #97
    cubik Gæst
    Det var da en skam, at det ikke var for 3 år siden at du stod og skulle bruge et flueskab, for der sendte jeg et ud til Nyvang. Det er nu i brug ude på husmandsstedet derude.
    Den reol, som du har fundet, er da også brugbar. Glæder mig til at se hvad du får ud af den.

    Mon ikke den unge dame kan passe de skønne gamasher.

  8. #98
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    891
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Denne uge er jeg ikke meget på Rokken, for der er flere ting, der skal være færdige af den ene og anden grund samt, pigerne har vinterferie...

    Lørdag skal vi til sølvbryllupsfest. Det bliver med pengegave fra os + et par abekattestreger I aftes fik jeg lagt sidste hånd på dem (mangler nu blot celofan til indpakning).

    Vedhæftet fil 78533

    Jeg er vild med de abekatte, jeg har opskriften og bestemt, at når jeg lige om lidt går på pension, skal jeg have lavet en
    Supergod ide

  9. #99
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak skal I have

    Så må jeg jo tage til Nyvang og stå og beundre det, cubik

    God fornøjelse med pensionen og abekatten anje03 Svigermekanikken forelskede sig også i de to og skal nok have en i fødselsdagsgave i september
    og Julemor

  10. #100
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Her lige et kopi ang den fine abe jeg satte ind for nogen tid siden.
    Linket havde jeg fra FB, og der er kopier jo også fra.




    Så er der svar fra Rosendahl gruppen ang. de famøse figurer hæklet efter Kay Bojesens træfigurer. Dette betyder at alt, uden undtagelse, der henviser til de figurer bliver slettet!
    Kære Joan
    Mange tak for din henvendelse og for din interesse i Kay Bojesens værker.
    Jeg kan oplyse, at Kay Bojesens figurer er beskyttet af ophavsret. Ophavsretten ejes af Kay Bojesens børnebørn og er eksklusivt licensieret til Rosendahl Design Group A/S.
    Det betyder, at eksemplarfremstilling ikke er lovlig uden gyldig tilladelse og licens fra en af ovennævnte parter.
    At I eventuelt hækler dem til jer selv i privat regi, vil vi ikke blande os i, men offentlig og kommerciel anvendelse, f.eks. udstilling og salg, herunder på Facebook eller andre sociale medier eller blogs, vil ikke være tilladt.
    Derudover kan jeg tilføje, at Kay Bojesens navn er et registreret varemærke og derfor heller ikke må anvendes uden tilladelse.
    Venlig hilsen/Best regards
    Susanne Skov Ægidius
    Legal Manager
    ROSENDAHL DESIGN GROUP A/S
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

Side 10 af 17 FørsteFørste ... 67891011121314 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •