Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 17 af 17 FørsteFørste ... 71314151617
Viser resultater 161 til 170 af 170

Emner: Nyt 13/12: Zeps Syslerier 2014

  1. #161
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Min store datter har i flere år ønsket sig en kort nederdel i klantern, som har linning på hofte. Og vi har ledt højt og lavt inkl. genbrug, men kun fundet en i USA (og så koster det kassen til Told og Skat). Hun har nemlig ikke lige den str., som den slags nederdel normalt sælges i. Forleden fandt hun stof hos Stof og Stil... Det er meget lidt beklædning, jeg har syet i tidens løb. Men jeg blev enig med mig selv om, at "selvfølgelig kan jeg bikse sådan en sammen - hvor svært kan det være?!". Og det er lykkedes! Den er klar til imorgen, hvor hun skal til julefrokost :D Der meldes ikke om omkomne under forsøget ;)Dec Klantern nederdel01.jpg
    og Julemor

  2. #162
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Min store datter har i flere år ønsket sig en kort nederdel i klantern, som har linning på hofte. Og vi har ledt højt og lavt inkl. genbrug, men kun fundet en i USA (og så koster det kassen til Told og Skat). Hun har nemlig ikke lige den str., som den slags nederdel normalt sælges i. Forleden fandt hun stof hos Stof og Stil... Det er meget lidt beklædning, jeg har syet i tidens løb. Men jeg blev enig med mig selv om, at "selvfølgelig kan jeg bikse sådan en sammen - hvor svært kan det være?!". Og det er lykkedes! Den er klar til imorgen, hvor hun skal til julefrokost :D Der meldes ikke om omkomne under forsøget ;)

    Dec Klantern nederdel01.jpg
    og Julemor

  3. #163
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2011
    Geografisk sted
    ribe
    Indlæg
    423
    Ja, der er syn for sagen - selvfølgelig kunne du det !

  4. #164
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Det er dejligt når det lykkes - og især når hun længe har ønsket sig sådan én

  5. #165
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Godmorgen og tak
    og Julemor

  6. #166
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er ret beroligende at vide i alle 4 er overlevet og jeg tror der er en dame der bare kommer til at føle sig som dronning i dag. Super mor
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #167
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak - tror næsten, du har ret

    Dec På vej til julefrokost.jpg
    og Julemor

  8. #168
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Nu koger risengrøden lystigt i køkkenet, mens lyserøde honningkagegrise ligger og "tørrer". Honningkager har jeg aldrig før lavet til jul, men min honningglade familie ønskede sig det... Honning og mel blev æltet sammen for godt et par uger siden og stillet koldt og fugtigt i havestuen indpakket i et melet viskestykke. Idag blev der så æltet æg med hjortetakssalt og potaske udrørt i vand i, inden de blev stukket ud med den nye griseform og bagt. Datteren kunne slet ikke vente med at smage, da jeg havde fået en middagslur, så hun gik selv igang med at lave lyserød glasur. Stod det til hende, var de blevet grønne

    Dec Honninggrise01.jpg
    og Julemor

  9. #169
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Mums og sikke et arbejde du der har været i gang med..

    Hvor passer nederdelen bare god til det dress, super som Annesofie kan sætte det sammen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #170
    cubik Gæst
    Dejligt at du sådan har givet dig I kast med at kreere en nederdel til din datter....den ser Ganske nydelig ud

Side 17 af 17 FørsteFørste ... 71314151617

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •