Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 12 FørsteFørste ... 456789101112 SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 118

Emner: Københavner depotet 2014

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er det flot du har fået det op og stå , så kan vi håbe på mange mønter. Ved du hvad hver mønt giver ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #72
    anni jensen Gæst
    Tak, jeg er lidt rund på gulvet - men sådan som jeg har forstået det:

    Der doneres hvert kvartal minimum kr. 5.000,-

    Man er garanteret kr. 500,- og når kvartalet er slut, bliver det resterende beløb fordelt efter, hvor mange donationsmønter de forskellige udvalgte har fået.

    Så vi må håbe på, at rigtig mange kunder vælger at lægge mønten i vores boks.

    Så alle varmestuestrikker, kør forbi SuperBrugsen i Tåstrup og læg en mønt i vores boks.

  3. #73
    anni jensen Gæst
    Besøg af pressen.

    Hold øje med Lokalavisen Taastrup førstkommende tirsdag eller ugen efter.

    Her vil der komme en artikel om Lokale strikkepiger og Varmestuestrik. Der blev taget en billedserie, som vil blive linket til facebook.

    Den lokale strikkegruppe i Tåstrup, der strikker til fordel for Varmestuestrik under Kbh. Depotet, holdt i går strikkemøde.

    De fik besøg af journalist Pernille Rohde og fotograf Kenn Thomsen fra Lokalavisen Taastrup.

    De besøgende var meget interesseret i gruppens frivillige arbejde og alle havde et par hyggelige timer sammen, med kaffe, strik og grin.

    Her fortalte pigerne varmt om Varmestuestrik – ansøgningerne – om depoterne og viste deres nyproduceret strik frem.

    Der blev bla. talt om de socialudsatte, om krisecentrerne, væresteder, herberger osv. og især om alle de flittige mennesker over hele landet der strikker til Varmestuestrik.

    Vi fik også talt om donationer, både i form af penge, garn, garnrester samt indsamlingssteder med kurve både til færdigstrik og garn.

    Bente og Jens Vindings kæmpe indsats fik vi også lige nævnt.

    Årsagen til mødet med pressen var, at SuperBrugsen, i Tåstrup, har udvalgt strikkegruppen, som en af de 3 lokale projekter som de pt støtter.

    Pigerne håber på denne måde, at udbrede kendskabet til Varmestuestrik, så der bliver puttet rigtig mange røde mønter i ”vores” boks.

    Måske vil der også dukke flere strikkere op og masser af garndonationer.


    På strikkegruppens vegne Lise og Anni

  4. #74
    anni jensen Gæst
    Københavner Depotet har åbent på lørdag den 27. september 2014 ml. 11.00 - 13.00


    Så VELKOMMEN PÅ:


    Diakonissestiftelsen

    Peter Bangsvej 1 indgang 8, 4sal

    2000 Frederiksberg

    Vi glæder os til at se dig.

    Vi mangler færdigstrik, så hvis I ligger inde med færdigstrik er det MEGET NØDVENDIGT at det snarest kommer frem til depotet.

    God dag til jer alle, Anni

  5. #75
    anni jensen Gæst
    Kbh. Depotet havde åbent i går lørdag.

    Lise og Ida fik besøg af:

    Sanne , der kom med to store tasker, 1 med færdigstrik og 1 med garn.
    Heldigvis gik Sanne hjem med nyt garn til mere strik.

    Merete kom også forbi med færdigstrik.

    Begge har venligst lagt det ind her på Rokken tidligere.

    Den færdige pakning til Reden, blev afhentet.

    Vi mangler færdigstrik, så hvis I ligger inde med færdigstrik til voksne, er det MEGET NØDVENDIGT, at det snarest kommer frem til depotet. Ring evt. Lise eller mig.


    Næste åbningsdag er lørdag den 25. oktober 2014 ml. 11.00-13.00

    God søndag til jer alle, hilsen Anni

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der har da været gang i den og dejligt at Reden fandt ud af selv at hente.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #77
    anni jensen Gæst
    Kbh.Depotet havde i dag besøg fra Bornholm.

    5 sække med færdigstrik og 1 pose med dukker, blev modtaget til Hoved depotet.

    Men så fik de også en kæmpe sæk med strømpegarn og en masse alm. garn med retur.

    Godt Ulla og Brian har så stor en bil.

    God dag til jer alle. hilsen Anni

  8. #78
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herligt det også kom i orden TAK fordi du tog bilen derind.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #79
    anni jensen Gæst
    Jeg har været i SuperBrugsen i Tåstrup i dag.

    Vi er pt dem der har fået flest donationsmønter - se her: SuperBrugsen.jpg

    Det er vores rum, det første til højre.
    Sidst redigeret af hundeuld : 18-10-2014 kl. 12:21

  10. #80
    anni jensen Gæst
    Københavner Depotet har åbent på lørdag den 25. oktober 2014 ml. 11.00 - 13.00


    Så VELKOMMEN PÅ:


    Diakonissestiftelsen

    Peter Bangsvej 1 indgang 8, 4sal, der er elevator

    2000 Frederiksberg

    Vi glæder os til at se dig.

    Vi mangler færdigstrik, så hvis I ligger inde med færdigstrik er det MEGET NØDVENDIGT at det snarest kommer frem til depotet.

    Udover ind- og udlevering af garn og strik, sælger vi div. Ingelise - Alt om håndarbejde blade for kr. 10,- stykket. Indtægten går til indkøb af strømpegarn.

    God dag til jer alle, Anni

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •