Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 12 FørsteFørste ... 34567891011 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 118

Emner: Københavner depotet 2014

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak for en dejlig dag til jer på KBH depotet idag, Pia ser opgivende ud godt fyldt op.jpghvor skal det være !! For der er allerede fyldt godt op på depotet. Her har vi Pia hun står med 50 nøgler strømpegarn,hipo garn.jpg garnet der er købt for de penge de 2 hippoer som Pia har doneret til varmestuestrikkernes garn indkøb, og hipo erne er solgt.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    23 Jul 2012
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    136
    Endnu en dejlig da på depotet. Vi startede med at fylde bilen med garn før.jpg.....og der var meget...
    Så gik vi igang...1.jpg3.jpg....og da armene var trætte, så fik vi lidt sjov...2.jpg4.jpg

    Det var en dejlig dag, med besøg fra både Tåstrup, Hvidovre og vores nye varmestuestrikker Vibeke

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er det dejligt at se i hygger jer.. Nu har i haft besøg, dem der med egen nøgle har været der og sat 2 store sække med tålmodighed's garn og spolegarn + renset ud i diverse sække som lander på hoved depotet i morgen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    23 Jul 2012
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    136
    Det lyder godt...:-)...og dejligt du tog sækkene med, vi må jo begrænse os lidt, og kun have det garn der bliver brugt...:-)

    Vi ses forhåbentlig efter sommerferien...og indtil da ...Hav nu en fantastisk sommer...

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    TAK for en dejlig dag på depotet, der blev tømt hylder

    Der blevet nemlig pakket for første gang på Københavner depotet pakning_1.jpg pakning_2.jpg

    Og Mi Hinz kom med en dejlig pose garn til varmestuestrikkerne, desværre missede jeg at få det fotograferet men vi siger mange TAK
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #66
    anni jensen Gæst
    foto 1.jpgfoto 2.jpgfoto 3.jpgfoto 4.jpg

    Strikkegruppe under Kbh.depotet havde strikkemøde i dag. Støjniveauet var højt og det var humøret også, heldigvis kom der også meget strik ind til depotet. Tak for en dejlig dag. kh Anni

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Smadder hyggeligt i kan finde sammen og strikke og huskede i øreværn til herren i huset
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #68
    anni jensen Gæst
    På depotet i København ønsker vi os en let stumptjener, til vores overtøj og tasker.

    Hvis du har en tilovers så kontakt Lise Juncher eller mig.

    God weekend til jer alle. Knus Anni

  9. #69
    anni jensen Gæst
    VELKOMMEN PÅ KØBENHAVNER DEPOTET


    Lørdag den 27. september mellem 11.00 - 13.00 er der åben på depotet i København.

    Lise og Ida glæder sig til at se rigtig mange varmestuestrikker og modtage jeres færdige strik.

    Vi har fået en masse nyt strømpegarn.

    God weekend til jer alle.

    Knus Anni

  10. #70
    anni jensen Gæst
    Dagens gode - NYHED –

    SUPERRUGSEN I Tåstrup har valgt at støtte vores lokale strikkeklub i Tåstrup under Varmestuestrik.

    Frem til 1. december 2014 har alle der handler i vores lokale SuperBrugs mulighed for at lægge en donationsmønt i ”vores” beholder.

    Vi er som minimum garanteret kr. 500,- til indkøb af nyt strømpegarn.

    God strikkelyst til alle Varmestuestrikkere.

    Hilsen fra Glade Anni

Side 7 af 12 FørsteFørste ... 34567891011 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •