Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 12 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 118

Emner: Københavner depotet 2014

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi glæder os til at komme ind og hilse på alle 3 for ja staal kommer også med. særlig også når der er kage.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.475
    Jeg kan desværre ikke komme, men kigger ind en anden dag, når der er åbent.
    Mit ældste barnebarn fylder 17 år den dag, og det skal fejres hele dagen.

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det var synd men der vil jo være åben den sidste lørdag i måneden . og hjertelig tillykke med barnebarnet
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    07 Sep 2008
    Geografisk sted
    2300 Storkøbenhavn
    Indlæg
    0
    Jeg er da også nysgerrig og kigger forbi på lørdag

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Ja jeg kommer jo også det vil være helt forkert ikke at være med til åbningen i KBH også når vi har været ved alle de andre.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Fra det vestjyske vil vi ønske jer en rigtig god åbningsdag.

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    23 Jul 2012
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    136
    Kære Allesammen

    Ja så er det i morgen at Københavner depotet holder åbent for første gang...det bliver en spændende fremtid vi går i møde, med at få alt på plads og klar til næste vinter.

    Jeg er dybt taknemmelig for alle der har meldt ind at de gerne vil give en hånd med...det skal der nok blive brug for...Og selvom pladsen måske er trang se kan vi altid lave en kop kaffe og få os en hyggesnak, mens vi arbejder...

    På gensyn i morgen

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er det idag det sker Peter Bangsvej 1 2000 Frederiksberg indgang 8 den grå elevator til 4 etage og vupti så er du på depotet.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Desværre er der ikke en vupti elevator herfra og dertil.

    Ha' en god dag :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er vi hjemme igen efter en dejlig dag på KBH depotet Tak skal i alle have dejligt i viser hvad varmestuestrik er, nemlig at tænke på sin næste.

    Merete Ejlerskov og Jørgen kom med bord dejlig kage og kaffe SUPER TAK til jer 2 også TAK for småkagerne til "mormor" det er chou mor

    IMG_4759.jpg der snakkes og strikkes på livet løs IMG_4760.jpg godt vi også havd forhallen med så vi alle kunne være der, vi fik besøg af godt og vel 20 personer.

    IMG_4761.jpg Staal skulle lige rette ind på hylderne hun kan ikke lade være.

    Vi fik besøg af Elisabeth fra www.selvstrik.dk hun kom for at hilse på IMG_4763.jpgog havde denne dejlige sæk IMG_4762.jpgnyt garn med til os fra hendes firma STOR TAK fra alle til Elisabeth.

    Jørgen og Jens var blevet parkeret nede ved indgangen for døren låste hver gang, så de blev vagter der og styrede slaget gang med at lukke op og vise hvor toiletterne var TAK skal i have "drenge" i er bare super men i fik jo også kage og kaffe bragt ned til jeres bænk af Aase.

    Men ikke TAK til den emsige parkerings vagt, der vankede bøder til Merete og Jørgen + Jens og mig for få minutters overtide, vi var de eneste der havde parket på hele Diankonisse området
    Så hvis i kommer til depotet, så HUSK max parkering 2 timer, derefter skal bilen flyttes.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 5 af 12 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •