Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 12 FørsteFørste 12345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 118

Emner: Københavner depotet 2014

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Alle der har lyst er meget velkomne

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Idag har vi været inde og få overdraget nøglerne. Skulle jo så lige se om nøglerneIMG_4476.jpg passede det gjorde de til vores lokale men ikke til toilettet, så det var en bytter. Men Jens havde lige digi med så kan i se det lidt mere detaljeret.

    IMG_4469.jpg IMG_4470.jpg IMG_4471.jpg IMG_4472.jpg IMG_4473.jpg IMG_4474.jpg IMG_4475.jpg

    Det eneste der mangler der er 4 eller 5 stole der kan klappes sammen så de ikke fylder når der skal pakkes. Er der nogen der skulle havde nogen stående de ikke bruger mere.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    23 Jul 2012
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    136
    Hvor ser det bare fint ud. Glæder mig til at få fyldt hylderne....og til at tilbringe nogle hyggelige timer sammen med dem der får lyst til at ligge vejen forbi...

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Og nu har depotet fået foræret 4 gode klapstole af Connie
    Tusind tusind tak


    Merete
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Tillykke med det nye lokale og de fine stole.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor ser de gode ud TAK til Conny
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Var lige inde og få det sidste på plads på kontoret ved kbh depotet i dag og så kom der lidt på hylderne oppe på depotet.

    kbh_1.jpgkbh_2.jpgkbh_3.jpg


    og NU er der en masse der kom ind idag der skal lægges på plads, godt i kan holde chou og de andre på depotet igang.


    Vi havde pakket på hoved depotet deres første ansøgning

    futter.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Det ser vel nok godt ud

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    I dag har vi været på depotet i København .
    Chou fik hilst på personalet i receptionen da hun hentede nøglen til toilettet.
    Alle sækkene der stod fra sidste hyggedag ved Merete blev tømt fordi Chou havde sin dejlige datter og mor med, så gik det tjept.kbh.jpg

    Vi fik besøg af Steen Rosenquist som er formand fra Svind og næstformand i i Sand.som kom sammen med 2 andre og hentet det der var pakket til Kravlegården og Stenhuset + tog med til det blå barn for os. Vi fik en god snak og de vil gerne hjælpe Københavner depotet med at bringe ud til næste omgang. dejligt for alle med dette samarbejde.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Så nærmer åbningsdagen sig for Kbh depot 2000 og jeg glæder mig til at se det i virkeligheden.Det bliver SÅ godt at vi kan hente og bringe der.
    Og Jeg vil i hvertfald gøre hvad jeg formår for at hjælpe Chou med at holde orden på hylderne.


    Jeg har på ingen måde været ked af at lægge hus til vore bytte/strikke/hygge dage, men for Hundeuld og Haven bliver det nu lidt mindre stressende
    at de ikke skal transportere garn herind og strik tilbage til hoveddepotet.
    Hatten af for Hundeuld og Haven,de knokler virkelig for at få det hele til at køre.
    For mit eget vedkommende er jeg stadig dybt taknemmelig for at varmestuestrik eksisterer,uden den ville jeg pille negle og det der er værre
    Og jeg glæder mig over alt det fine strik der kommer vore medborgere til gavn fra alle I flittige kvinder(mænd??).

    Jeg kommer til at savne vore strikkedage håber vi kan finde en løsning, jeg arbejder på at finde en dag i næste måned.

    varme strikkehilsner til jer alle og på gensyn på lørdag, der vil være kaffe/the og hvem ved--måske en bette kage

    Merete

Side 4 af 12 FørsteFørste 12345678 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •