Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 23 af 23

Emner: Fik Bodil fat i dig

  1. #21
    mosehuset Gæst

    Fik Bodil fat i dig

    Her hos os i det Sønderjyske er der ikke sket det helt store, lige bortset fra at vi altid har boet i en lille skov. Når alle de væltede træer bliver fjernet, så bor vi nok nærmest på heden.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ingen skader her Meen ehm, jeg skal da love for, at vi også har haft vindstød idag!
    og Julemor

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu kan den madamme til Bodil godt humme sig
    Sådan så det ud nede i baghaven... IMG_4363.jpg IMG_4364.jpg IMG_4365.jpggodt så de skulle fældes alligevel , men det fyrtræ havde altså ikke behøvet at kappe en gren af bøgetræet hm...
    Tilbage til huset hvor solen var begyndt at titte frem og hvad så jeg så IMG_4361.jpg pokkers tage den madamme godt at vindues pudseren kommer på tirsdag.

    Men så tænkte jeg hvad kan jeg bruge den vind til, først kom alle de håndlavet tæpper ud og blev godt blæst igennem , de duftede godt da jeg tog dem ind efter 1 time og imens de dansede rundt for vinden kom alle plaiderne i vaskemaskinen , de kom på snorene og jeg gik så ind og satte en hvid vaske over og det er hængt ud for 1½ time siden og nu kan jeg gå ud og hive det ind, det er tørt.IMG_4372.jpg

    Så noget fik jeg da ud af hende Bodil
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •