Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 23

Emner: Fik Bodil fat i dig

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    De siger i tv, at det værst ikke er ovre endnu her i Nordjylland. Og nu må jeg hellere se TV2/Nord. Der står en reporter på havnen i Hirtshals ca. 200 m fra kajen. Han ligner én, der er lige ved at blæse i havnen. Limfjorden er gået over kajkanten i vestbyen. Der er vist sket flere mindre skader flere steder heroppe. Men vist ikke noget alvorligt.

    Der har været kortvarig strømafbrydelse på havnen i Hadsund.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Hmmmm det blinker nu i lyset her... Hurra for brændeovnen
    Samme her og der er tændt stearinlys over det hele og lyset blink lidt underligt, da alle ledninger heroppe er gravet ned.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Det har rusket godt her på Sydsjælland, men lige nu er det stilnet lidt af, men vores store skydedøre i stuen har knaget en hel del. Lyset har også blinket lidt her.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    06 Oct 2010
    Geografisk sted
    Nibe
    Indlæg
    24
    Her har der været rigtig rusk i den, men heldigvis er vinden løjet lidt af. Fra mit stuevindue kan jeg se et 10-12 meter højt træ, der er væltet ned over en parkeret bil. Av for den, der er nok en, der bliver ked af det.

    Jeg kan ikke falde i søvn, da jeg er ked af det på min søns vegne. Han sidder alene ude i 7. kartoffelrække, hvor der kl. ca. 18:30 blæste en god del af taget på hans ejendom. Hvor stor skaden præcis er, og om der er sket skade andre steder på ejendommen, kan vi ikke se, før, der bliver lyst. Heldigvis er der undertag på. Så må vi håbe, det ikke er røget af, og kan holde det værste vand ude, for pga. travlhed og vind forventer Falck først at kunne afdække det lørdag. Jeg glæder mig så til gengæld over at, han ikke har andre dyr end den hund, der lå ved hans fødder, da taget røg.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja så lysnede det og NU ved Jens hvad han skal lave de næste par dage efter vi har været inde med varmestuestrikkernes julegaver til KBH, han skal prøve på at få lidt orden i de træer der ligger sådan og hygger sig sig oven på hinanden. Vi ser positivt på det, så er der brænde til næste år. og der er slet ingen der er kommet til skade ved det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2008
    Geografisk sted
    8722 Hedensted
    Indlæg
    304
    Jeg har her til morgen fundet ud af, at jeg har en flagstang der simpelthen er knækket midt over.
    Nogle at vinduerne i drivhuset ligger drysset ud over græsplænen.
    Det blæser stadig meget kraftigt her, så jeg venter til lidt
    senere med at gå ud og se.
    fra hot55

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Kan ikke se nogen skader indefra
    og Julemor

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Bodil har ikke forstået at hun er skrevet ud af vores tids linie, her får vi nogle stød af de store ind imellem.

    Hvordan så det ud udenfor Zep
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Vores tv signal og internet røg i går, så vi måtte sætte "Europa i flammer" på dvd'en..
    Ingen skader denne gang, men hold da op hvor det ruskede..
    Har først fået internet/tv igen her til morgen kl 9...
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har næsten ikke sovet i nat. Det har buldret hele natten. Og det blæser stadig meget, men jeg vil gå ud og se, hvordan der ser ud i Aalborg Ø. efter Bodil.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •