Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Goddag til jer alle - jeg har uld

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2013
    Geografisk sted
    Ribe
    Indlæg
    2

    Goddag til jer alle - jeg har uld

    Jeg er nyt medlem, hedder Birgit og er bosiddende i det sydvestjyske.
    Det er lige før, jeg bliver folkepensionist, så der er måske flere ting, jeg kan byde ind med erfaringer om. Har i årenes løb gjort noget i fx fåreuld, men det er nu efterhånden længe siden.
    Den vigtigste årsag til, jeg har meldt mig ind, er, at jeg har en hel del meget lækker uld fra gotlandsk pelsfår, som jeg desværre ikke selv magter at bruge. Da jeg ikke synes, det skal gå til spilde, vil jeg tilbyde en eller flere af jer at få det. Jeg har prøver på, hvordan det er, når det er renset og vasket og gjort klar til spinding, men ellers har jeg det liggende i papirsække, som da det blev klippet af dyrene. Jeg kan give vaskeanvisning og eventuelt også helt konkret vise, hvordan man gør.
    Disse var ordene. Nu må jeg se, om jeg kan finde rundt i denne hjemmeside. Lige umiddelbart ser det for mig ud til, det kommer til at tage et stykke tid.
    De venligste hilsner Birgit

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2011
    Geografisk sted
    ribe
    Indlæg
    423
    Mange tak for den sødeste krølhårede gotlænderham. Den kommer vist til at vente med at komme i badekarret til efter jul, men det bliver spændende og sjovt at komme i gang med den.
    Birgit fortæller at der er flere sække på lager !
    Glædelig Jul

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •