Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 18

Emner: Knit Pro vs Lana Grossa

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Sep 2013
    Geografisk sted
    Grenaa
    Indlæg
    7

    Knit Pro vs Lana Grossa

    Er der en der kan forklare mig om der er forskel på Knit Pro og Lana Grossa strikkepindene. Det skal være dem i træ, og dem hvor der kan skrues wire på. Jeg har læst at Knit Pro pindene er super gode, men hvad med Lana Grossa er de også et godt køb.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Dec 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    9

    Okay Lana Grossa - Knit Pro

    Jeg kender ikke Knit Pro pindene, men jeg har den store kasse med Lana Grossa pinde og jeg er simpelthen så glade for dem.

    Jeg har smerter i nakke og skulder efter whiplash uheld, og har haft meget svært ved at strikke.

    MEN når jeg strikker med disse pinde fra Lana Grossa - og det skal siges at jeg nu strikker ALT på rundpinde, så kan jeg strikke i mange timer uden at få ondt.

    Jeg har foræret min datter samme sæt - og hun lider meget af gigt og har også gener efter et whiplash uheld. Hun har erfaret det samme som mig, nemlig at hun nu kan strikke i meget længere tid før hun bliver træt i hænder, arme og skudre. Hun strikker også alt på rundpinde nu.

    Det er mange penge - men jeg synes bestemt de er givet godt ud - jeg nyder mit håndarbejde igen nu.

  3. #3
    nette strik Gæst
    Er det ikke denne du skriver om http://www.stofogsy.dk/Garn/Strikkep...ndeaeske-.html



    jeg har den, og vil ikke bytte den væk for guld...

    Et godt jule ønske, til dem der ikke lige ved hvad de skal ønske sig.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Sep 2013
    Geografisk sted
    Grenaa
    Indlæg
    7

    Smiler

    Jo..... det er netop denne kasse pinde jeg har set på.

    Jeg har fået penge af min mor til at købe en julegave for, det bliver disse pinde der kommer til at ligge under træet.

    Tak for hjælpen

  5. #5
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikmor Se meddelelser
    Jo..... det er netop denne kasse pinde jeg har set på.

    Jeg har fået penge af min mor til at købe en julegave for, det bliver disse pinde der kommer til at ligge under træet.

    Tak for hjælpen
    Det vil du ikke fortryde, mon du kan vente til juleaften

    god strikke fornøjelse.

    Jeg har også disse, men dem er jeg ikke så glade for http://www.vistrikker.dk/produkter/6...rundpindesaet/ det er vist det man kalder et fejl købFirkantede strikkepinde, ikke til mig.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Mine knit pro er heldigvis ikke fejlkøb. Jeg bruger mest dem nu og kun de gamle metalrundpinde engang imellem. Jeg har ikke en fint sæt, men har købt dem stykvis efterhånden som jeg syntes, jeg havde brug for dem.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    nette strik Gæst
    LENE: Det er de Firkantede pro knit strikkepinde jeg mener er et fejl køb. Dem kan jeg ikke rigtig med.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ok, det vidste jeg ikke. Jeg har aldrig prøvet firkantede eller trekantede strikkepinde. Mine er de almindelige runde. Pind 3 i træ og resten i metal.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2012
    Geografisk sted
    i
    Indlæg
    158
    Hvordan synes I det er at strikke mørkt garn på de mørke og mønstrede pinde?

    På et tidspunkt havde jeg nogle mørke ædeltræspinde, men da jeg på det tidspunkt strikkede mest med mørke farver, havde jeg svært ved at se hvad jeg lavede, og gik derfor tilbage til de gamle pinde

  10. #10
    nette strik Gæst
    Ingen problem med at strikke i mørke farver med de pinde.
    Har Strikker meget-

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •