Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 69

Emner: Hundeuld bluse opskrift der kan bruges til meget

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    19 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    92
    Wauvvv hvor er den blevet god og en rigtig flot farve. Jeg er på forsøgstadiet med min. Jeg er lidt uvenner med det strikketøj
    Elindsa

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    19 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    92
    Tusind tak for rettelsen. Nu må jeg igang i aften. Jeg håber, jeg finder ud af det.
    Elindsa

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Neeeej jeg glemte at tage billed, inden min svigerinde fik jordbærblusen. ÆV!
    og Julemor

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det kan være vi skal til at have sat nogen ærmer på den her, det er jo ved at blive koldt...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #55
    majer Gæst
    Hej hundeuld det er majer fra Randers jeg syntes det er en utraditionel bluse og hamrende flot men jeg er nybegynder her på rokken hvordan får jeg den skrevet ud på forhånd tak

  6. #56
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af majer Se meddelelser
    Hej hundeuld det er majer fra Randers jeg syntes det er en utraditionel bluse og hamrende flot men jeg er nybegynder her på rokken hvordan får jeg den skrevet ud på forhånd tak
    Hold venstre museknap ned og marker alt.

    Tryk så på Ctrl og P på en gang, vælg at udskrive det markerede, så udskrives opskriften.

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg er også ved at strikke en barnebluse efter en gammel Mayflower opskrift jeg har. Men ribben driller mig, så jeg må pille op og prøve indtil jeg kan få ret over ret og vrang over vrang. Den er i 2 dele med ærmer strikket sammen med for- og bagstykke. Den ser ellers nem nok ud. Men det er vist ikke så nemt med ribben med ulige antal masker på.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    30 Aug 2008
    Geografisk sted
    østjylland 8860 Ulstrup
    Indlæg
    116
    jeg er godt igang med bærestykket, men har allerede 59 masker ved ærmet, men arbejdet måler kun 13cm. Skal jeg bare forsætte, med udtagninger? Strikker iJOHS Feria flame´ på pinde nr 3½.
    Det er varmestuestrik så om det ender op i str. s eller xl, er ikke så vigtig, for der er vel altid en der kan passe denDytter

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Lige netop , og bære stykket behøver ikke hver gang være den samme størrelse, nogen vil have den falder ud over skulderen, og andre den sidder oppe på skulderen..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    30 Aug 2008
    Geografisk sted
    østjylland 8860 Ulstrup
    Indlæg
    116
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Lige netop , og bære stykket behøver ikke hver gang være den samme størrelse, nogen vil have den falder ud over skulderen, og andre den sidder oppe på skulderen..
    jeg reger med at bærestykket skal være omkring 20-23 cm, før jeg lukker af til "armhul", eller er det helt tosset?

    Dytter

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •