Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 24 af 24

Emner: Nisse par

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    Vil det sige jeg måske har opbevaret dem forkert... Mit julestads står i en stor kiste forenden af vores senge i soveværelset, men vi har aldrig meget varme på derinde max 18 grader. er det for lidt ? Der er ingen fugt. Figuerne virker ikke fugtige, nærmest for tørre.
    Hvad med mine nye trolde - dukker og nisser i cernit, hvordan skal jeg opbevare dem rigtigt ???
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Dorthe

    Okay... jeg er bedst til at "se" sådan noget med hænderne. Når du banker let på trylledejsfigurer, skal de have en "stump" og hård lyd !
    Skal være fast som træ - og ikke give spor efter ( ellers er der fugt indeni ! ) Når du har sikret dig ,at der ikke er fugt - så kan du lakere med alm. hobbylak eller gulvlak ! (men husk "åndehullet" på et "ikke synligt sted.) Dine cernit ting, er som plastic - så de kan sagtens tåle temperaturskift ! ikke noget specielt der ! Der behøver ikke direkte fugt for at figurene angribes, det er simpelthen nok men skiftende temperaturer - derfor er et sted som sommerhuset ofte de stakkels figures sikre hurtige død
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Laurine

    Åh,nej så du'er det jo ikke, jeg syntes de lignede noget filtagtigt ..........Jamen så skal de ha' noget klar lak, jeg har en nisse, der er 15 år gammel, og den er altså lakeret over det hele, den har det ganske fint.
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet linda

    Lidt flere nisser og trolde der venter på julen skal komme
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 1.jpg (10,0 Kb, 2 visninger)
    • Filtype: jpg 2.jpg (15,2 Kb, 1 visninger)
    Sidst redigeret af OPR1 : 02-01-2007 kl. 18:06
    Venlig hilsen
    Rokken

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •