Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Garn/tråd til hækling med dåseclips?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    10 Jan 2011
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    2

    Garn/tråd til hækling med dåseclips?

    Hej

    Jeg har aldrig prøvet at hækle med dåseclips før, men for et stykke tid siden så jeg en opskrift på en taske lavet af dåseclips, som jeg meget gerne ville prøve at lave: http://www.youtube.com/watch?v=4d0cv...q-MTD&index=13.

    Nu har jeg endelig samlet nok clips med hjælp fra familie og venner og vil til at i gang, men... Det tråd, der nævnes i videoen (La Espiga nylon 9 fra Omega) kan jeg kun finde i en enkelt netbutik - i USA.

    Mit spørgsmål er derfor, om I har et forslag til, hvad jeg kan bruge i stedet. Det skal jo gerne kunne holde, så tasken ikke går i stykker eller bliver "nusset" efter kort tid, men samtidig også være noget, man kan få i forskellige flotte farver (den første taske vil jeg gerne lave helt sølv/grå som på det vedhæftede billede, men forhåbentlig bliver det en succes, som skal gentages...

    Håber meget, at jeg kan få nogle gode tips, for glæder mig sådan til at komme i gang med projektet!
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Den snor, der bruges, er jo bare en 100% nylonsnor. Og hvis du googler "nylonsnor", så dukker der masser af muligheder op.

    Min første tanke, var at bruge noget murersnor, men ved ikke, om den er for kraftig.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •